dilluns, 31 de maig del 2010

BAIXADA VALL TER - BESALÚ

Feia un dia esplèndit, fresca de 2000 metres a dalt l'estació, la pala del Bastiments apunt per anar a fer-la...
Bé, nosaltres anem amb bici.


Si bé la Baixada de Vall Ter a Besalú (70 km) aporta poc des d'un punt de vista de la Mountain Bike, té un atractiu especial, quasi romàntic i de dia especial sobre rodes. En total 38 participants... tant punt se surt, una colla de matats, quasi tots ! a tota pastilla fins a Setcases, els cotxes que pujaven passaven pànic perque no els ratllessim el cotxe amb els pedals o els trenquessim el retrovisor amb els braços... Després de Camprodon tots a roda d'algun "matat" i el pobre "matat" esperan que el gú el rellevi, si home! si vaig a roda d'un boig que pedala a tota llet i jo ni moc els pedals, au va!... divertit, molt divertit, sobretot pel que no relleva. A Sant Pau de Seguríes la cosa canvia, ara no es baixa, més aviat es puja.


A partir d'aquí vaig fer la meva travessa amb tranquilitat, vaig acompanyar al meu fill Jan amb la Lidia i el paio va aguantar fins a sota la pujada de Sant Eudalt i a Sant Jaume de Llierca va tornar a agafar la bicicleta fins a Besalú. Va superar la prova i no em va rebotre la bici pel cap, ara tindrem d'anar a Maià el dia 20.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada