divendres, 25 de març del 2011

GARBELLAR FUM...

Semble que els humans tenim als gens lu que els espanyols en diuen rizar el rizo...els catalans d'endins, vull dir de molt endins, en diem garbellar fum. Talk of  the devil, parlant del rei de Roma... que passa que encara van donant voltes a la vedella de l'Alberto, deixeu-la tranquila pobre bèstia, tanqueu el tema si us plau, siguin quines siguin les consequències i ja està, ah no ! anar garbellant fum a veure que trobem a la gressala. En fí, cosa de gens. Després de pedalar quatre dies seguits, he descansat tres dies i avui he tornat a pujar a la burra, volia anar a l'Alta Garrotxa, però m'he adormit. Així que he sortit a 2/4 d'11 a fer el circuit del Capellada, molt trecacames: Can Ring, corriol al Capellada, can Camps, Papelquimia, volta a l'estany d'en Racó, Papelquimia, viaducte, can Barraca i can Ring. Tot segit he pujat al Candell, camping, can Costa i coll de Bruc. Tinc ganes de pedalar i així que vaig direcció Sant Ferriol, em vaig animant i agafo la  trencada pujada de les Basses de Bet, volto el Turó de les Ofrenes, Font de Planells i Can Badia fins a Sant Ferriol. Ara baixo cap a Besalú i a Can Costa m'animo o tornar a pujar al coll de Bruc, arribo al Sagrat Cor i baixo per la trialera de l'Ametller. Un cop a Besalú agafo l'anella Verda a Cal Campaner, Pla de la Margenera, Can Batlle i cap a casa. Bona pedalada, amb desnivell i terreny molt adherent i ràpit.
Total: 31 km i 850 metres de desnivell a 15,5 km/h en 2 hores.

La keka d'en Puyol a estat localitzada, a Líbia !

1 comentari:

  1. Hola noi, tot bé??

    Amb lo d'en contador estic totalment d'acord amb tú,és molt cansí el tema!! I els cracks de l'Uci tenen que esperar l'ultim dia?? Si es pensen que és culpable que l'acusin però no cal apurar fins l'ultim moment...
    El tema d'acusar la carn de vedella, ja és un altre tema... que hauria passat si hagués acusat els ramaders francesos??

    Bona pedelada!!

    ResponElimina