divendres, 20 de gener del 2012

A LA RECERCA DE CAMINS...

Avui m'he decidit a investigar... si bé he arribat amb la cua entre les cames i tre u katre capbussons, he posat una creu a un camí però m'hen quen tres per veure i tinc la sospita que algún serà interessant. He començat el mes entrenant fort a la primera setmana, però amb el fred i la mandra, un parell de dies d'escalada i un a esquiar he baixat el llistó de quilòmetres que m'habia proposat tot i que ja porto més de 200 km en BTT el 2012. He pujat cap a l'hospitalet, rec de Buaranc fins a Can Ripoll. He seguit, amb la bici a coll, pel camí d'itinerània que puja a la creu de Pinell fins a Sant Miquel de Coma de Roure, collons, com emprenya la bici a l'esquena ! el descens seria molt interessant sense pedres al mig del camí, ja que no hi ha escalons ni paelles tancades.... molta feina, algú te temps a treure rocs del mig del camí ? Un cop a can Ripoll he vist el camí que travessa el rec de sant Miquel i puja pel coll Goià, però s'hem feia tard.... per cert, algú la fet aquest camí ? sobre el mapa semble millor que el de Pinell... però no l'he fet, potser la setmana que bé. He baixat cap als rajolins, can Nierga, coll de Jou per fer el fabulós descens (cada dia està millor i més ràpid) de la línea que baixa a can Roqueta. Tot seguit he pujat per la guixera vella, can terrades i corriols de Sant Domingo, trialera de lligordà, camí de l'abocador als avions (molt net i ràpid) he pujat a Vinyals i descens per la trialera de can Met Riu. Diumenge promet: escalada a Vingrau ! a recordar els meus inicis de finals dels 80, si el temps ho permet,  i el mes que bé, esquí a sac cada diumenge.... tindrem de pedalar a Olot entre setmana per sumar km. apa ! nári, nári i nári !

Flanqueix "el pitó d'Estasen" a la via del mateix nom a la Nord del Pedra.

3 comentaris:

  1. Hola Joan. El camí que va de can Ripoll al coll de Goià, és molt menys ciclable que el que va al coll de Pinell. No crec que sigui un camí apta per la pràctica del BTT. Si busques camins nous (jo sempre que hi vaig trobo alguna cosa nova), mira la zona que hi ha entre el riu Burró i can Roure, el Dalí, Reig....etc etc.
    Ens veiem!!!

    ResponElimina
  2. En Gerard, Desfrenat de Besalú, m'ha adreçat a tú...

    tinc moltes ganes de preparar una sortida de Girona a la Mare de Deu del Mont i tornada a Girona.
    Si ve ja tinc fet una petita prospecció del trajecte de Sarrià de Ter a Esponellà, per fer d'anada o tornada, ningú com un desfrenat de Besalú per que m'orienti en la resta de pujada a la Mare de Deu del Mont i també en el descens.
    També es podria pujar a Besalú per l'altre costat de Banyoles, però crec que és millor i més fàcil fer-ho per Esponellà.
    Que creus??? Em pots orientar???
    Em pots contactar al meu correu xevicomas@gmail.com?

    Gràcies i Salut!!!

    ResponElimina
  3. Bones Lato , avui hem anat per la zona de Can Ripoll , hem pujat direcció Coll de Goià , a l'altura de la Font de Can Ripoll hem deixat el camí del Coll i hem agafat cap a l'esquerra , per un pas d'uns 300 o 400 metres fins a trobar una pista que baixa a Can Roure, per poder-hi passar amb BTT , s'hauria de netejar i arreclar una mica , el tram de la Font fins a Can Ripoll , ciclable !!!

    ResponElimina