divendres, 10 de febrer del 2012

CONTRASTOS D'HIVERN

Feia temps que no resseguía el fluvià i avui m'hi he posat de caps. He fet una ruta molt variada, molt ràpida i també inèdita per mí en el seu recorregut global. He sortit a l'hora que toca ara mateix: les 10 del matí. He buscat un inici ràpid per escalfar les cames i rodar. Travesso el pont vell i pujo per la creu de campanyà seguint el Gr cap al Junyell, can Roset a buscar la divertda trialera del pont del Ser. Ara travesso cap a Serinyà pel corriol que surt al cementiri. Tinc ganes de rodar, o sigui que agafo l'asfalt ràpid de Martís fins a la pista que va ha sortir a la Central i cap Esponellà. Faig el feixuc, però curt tram de carretera fins a Crespià i pujo a Sant Bartomeu per baixar de nou al Fluvià, que per cert, està preciós i amb molt cabal. Agafo la pista de la dreta que passa pels jaciments i que porta a la cruïlla de la carretera a Caixàs i l'Incarcal. Un cop travessada la carretera, el paiatge que em bé a partir d'ara és completament diferent al que havia vist fins ara, un contrast molt interessant i que et fa pedalar millor ja que la diversitat del paisatge sempre et dóna un plus d'alegría a les cames. Pujo a Santa Magdalena, no em puc estar de pujar-hi ! llavors baixo pels tobogants que estan perfectes i rapidíssims i tiro avall fins a baix, passo per la Guixera i enfilo a Coll Sacreu fins a la carretera de la Mare de Déu del Mont. La temperatura és molt bona per pedalar tot i que comença a bufar un vent fort, encara que gens fred. Arribo a Beuda i cap a la Quera per trencar a coll de Jou fins a Sant domingo, can Lletanis i baixo per la trialera de Can Met Riu per posar una cirereta a una ruta que us recomano molt: ràpida, variada i amb grans contrastos de paisatge.
Total: 45 km en 2:35 hores (18 km/h) i 855 metres de desnivell acumulat

1. aquesta ruta no la coneixiaa te bona pintaa

2. si t'agraden les rutes ràpides és molt interessant. Per cert, si tens algun dilluns o divendres (matins) lliures digam-ho i fem alguna rutilla en bici.