dimarts, 17 de juliol del 2012

VISCA LA CAIPIRINHA !

Coses de la vida... tinc un cosí al Brasil hi ha vingut amb tota la tropa: 8 brasileiros per ballar la samba! Ja l'habia vist en altres ocasions, és agent FIFA i sol venir cada dos anys per aquí. Té un fill que apunta força bé al futbol... això de pedalar encara no és esport nacional a l'amazones... Entre pitos i flautes i caipirinhas he anat pedalant com he pogut i me n'he sortit prou bé. La setmana que bé portaré al futbolista, té 17 anys, fins a Planells en bici... diu que pedala de tant en tant, però el mal parit està fort i és jove, i que collons, que pateixi una mica. 
Vaig fer una volta amb la flaca molt recomanable i amb poquíssims cotxes: Besalú, Castellfollit, carretera d'Oix fins a Can Bundanci, Sant Eudalt, Montagut, Tortelà, Sales de Llierca, Besalú, Beuda, Maià, Besalú. 50 km en dues hores de molt bon pedalar i amb molta tranquilitat a la carretera. Un coll de Canes i un coll de Condreu, que per cert: Condreu és interessantíssim a l'estiu: molta ombre i pendent perfecte per agafar un ritme bó. La nocturna amb els Desfrenats que vaig fer en solitari fins a trobar-los als quatre camins del Dalí, llavors molt bon rollo, erem una vintena, llàstima en Martí que es va fotre un meco a la trialera de Lligordà i va haber de tornar a Besalú i es va perdre el sopar, anims Martí! que aviat anirem a l'Escala! Avui he fet sessió doble: un coll de Bruc amb en Gerard i en Pont a les 7 del matí... molt ben parit, però anant acompanyat... si hi he d'anar sol s'està molt bé al llit, lo que fa tenir una bona companyía ! A la tarda he anat a fer el meu circuit de rodar per la Parcelària de 30 km que m'ha anat molt bé. Demà descans... cerveseta i a veure els altres com treuen la melça al Tourmalet. Diumenge vull portar a escalar a la banda de brasileiros... ja trobaré un forat per fer quatre pedals.
Nou repte de l'estiu: Prades, Marialles (nit) Canigó per la xemeneia i descens per Cortalets fins a Prades (en bici) uff! només em falta trobar els dies... ja tinc un parell de sonats a punt !

salut, i... força BRAZIL !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada