dijous, 30 de setembre del 2010

BISTEC DE CLAMBUTEROL

Us he enganyat, el dia que vaig baixar de 18 minuts a Coll de Bruc em vaig fotre 1 plàtan travesssant el pont, un altre pujant al candell i el darrer a la font del Ginebre, i per dinar vaig menjar un bistec de clambuterol de can vinyals. Ho sento, demano disculpes... el proper dia hi aniré a l'andejú. Quins collons ! però si a les pedalades populars fessin antidoping aniriem tots a la garjola ! Ara m'estic entrenant per la marxa d'Oix... hi ha molta pujada o sigui que em fotaré un filet de cal deu i a darrera el mallot portaré el ventolín, ara que el meu fill no el necessita. La putada es que arribaré de la meitat en avall. Els que arriben de la meitat en amont no us volgueu imaginar la quantitat de bistecs i plàtans que s'han cardat.
Des d'aquí el meu suport al senyor de Pinto, no seré jo qui farà judicis, Déu m'en guard ! de moment la única cosa que tinc clara és que és tot un senyor. I si la contra anàlisi confirma el que ell diu, que la UCI s'ho faci mirar.
Acabo d'estrenar rodillos, bé, un company me'ls ha deixat... m'ha cardat una óstia 20 minuts que no us volgueu imaginar. He pensat, és el primer dia i tinc poc temps... 20 minuts a tota llet...encara em fan malt les cames. Ha quedat clar que pot anar bé per compensar el no pedalar diari de l'hivern i, crec que m'hen compraré un. Demà farem una altre prova, ara bé, demà em fotaré un filet de vedella i mitja dotzena de plàtans.


Bistec de clambuterol español prohibit per la UCI

3 comentaris:

  1. Ja veuras quan et fotis un plat de "ruveions",el test antidroga cardara un pet com una gla jajaja.

    ResponElimina
  2. ja n'has trobat mal parit ?
    això s'avisa !!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. No n'he pas trobat encara,pero tot arribara,o no...

    ResponElimina