diumenge, 19 de setembre del 2010

PEDALADA CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Ja feia uns quants dies que tenia ganes que arribés avui... pedalar en família, amb nens i gent sana que avitualment no pedala, però que saps que s'ho passen bé, t'omple la diada i d'alguna manera et fa reflexionar amb el sentit d'organitzar més sovint actes com aquest i així donar una sortida a la molta gent que necessita que s'organitzin coses. Era fantàstic a la sortida, hem agafat l'anella verda i tot seguit el corriol de Can batlle... tenia 8 ó 10 nens al darrera que flipaven, només de veure la seva cara amb aquell esperit aventurer i d'estar al seu rotllo i lluny dels pares m'han alegrat la jornada. Hem arribat al tram perillós que cau al canal de reg i mentre jo feia de boia, en Pere Cerro s'ha fet càrreg del grup fins a Can Batlle. Tot seguit fins la piscina on em esmorçat. Hem tallat la carretera al mateix lloc de la Desfrenada i ens em dirigit a Can Barraca, viaducte i camí de Papelquimia, travessem el carrer fins a la placeta de Can Camps i cap a la plaça de la Llibertat. Abans de sortir, a la placeta de Cal Campaner, em repartit unes matrícules i la meva companya Laura ha fet un petit discurs explicatiu de la jornada (l'Ajuntament de Besalú és qui ha organitzat  la pedalada i ella era la responsable de la pedalada), a l'arribada s'ha obsequiat als nens i als grans amb unes xapes.
La ruta tenía que ser més llarga, però al matí abans de sortir l'he anat a fer i a la Confiança hi habia la batuda del senglar, així dons, ens hem deixat  Racolta i la Salida de la Confiança (4 km)
En total 55 assistents i 46 biciccletes (hi habia un carro amb 2 nens i diverses bicicletes amb cadireta)
Ha estat un èxit sense cap mena de dubte i el més important: hi habia molta mainada, i aixó és sens dubte el més important. Total km: 7


              Placeta de Cal Campaner abans de sortir



                                           Can Batlle

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada