dimarts, 12 d’abril del 2011

BUSCANT CAMINS

Després d'un cap de setmana intens i sobretot molt gratificant, això de fer coses pels nens omple molt... també hi han nervis, però la recompensa de veure els nens i nenes amb ilusió a cavall de la bicicleta no té preu. La Pedalada Infantil (5ª edició) que fem els Desfrenats amb l'Ampa ha estat un èxit sense cap mena de dubte. Dit això, porto una setmana amb dos colls de Bruc i una pedalada per allà on alguns Desfrenats apunten que ha d'anar la 5ª Desfrenada. No habia vist encara el camí, però crec que si al final fem el camí que he vist... fliparem tots! que per on va ? no ho sé, si el final el Club decideix per aquí ja o veureu l'Onze de Setembre. Només dir-vos que és a la garrotxa més salvatge sense cap mena de dubte i que qui tingui algún podai, si us plau que el comenci a esmolar. La veritat es que tinc les cames plenes d'esgarrinxades i alguna espina clavada a les mans... o sigui que probablement ens ve feina...
Ara tinc la Spezialized al veterinari: pedalier, coixinets, algu raid petat, forquilla que perd oli... collons, quin panorama...ara el nen s'ha apoderat de la conor i m'ha dit que si vull pedalar que agafi la de 24". M'en vaig a fotre canya al veterinari... si no, no pedalo.
Apa, salut a tots, a veure si m'inspiro millor al proper post, això de no tenir bici crema.

 5ª Pedalada Infantil

1 comentari:

  1. Ja t'ho vaig dir,que el cami estava be,pero que hi havia mooolta .... feina,jeje,si es el que deiem ja es poden "aparparar",jaja.Pero tens tota la rao,es la garrotxa mes ben parida i auentica !!!!

    ResponElimina