dilluns, 4 d’abril del 2011

DUATLÓ DE PORQUERES


Diumenge vam anar a la 1ª Duatló popular de muntanya de Porqueres. Vam fer dos equips: en Mañas (btt) i l'Eruk (cursa a peu) i en Serra (cursa a peu) i jo (btt) Personalment m'estrenava i vaig flipar força... si els bikers a les curses populars van a tot tai, els runners ja us ho podeu imaginar: a tota llet ! Eren dues voltes a un circuit de 4 km a peu (8km) + 2 voltes a un circuit de 8 km en btt (16 km) + 1 volta al circuit a peu (4 km) Encara no sé el temps de l'organització però va estar entre 1:50 i 2 h. aproximadament. La primera decisió ja va ser errònea i vaig agafar la Conor amb slicks. Arriba en Serra em posa la polsera i a tota llet surto com un coet... a la primera zona de bosc em salta la cadena i m'adelenten 10 o 12 paios... pujo arrossegant la bici per solventar el problema a dalt... collons! quins nervis amb la "popular"... a tot tai tothom, poso la cadena i al segon repetxon em torna a saltar i opto per fer les pujades tècniques a peu, les baixades si bé no són massa tècniques amb els slicks vaig una mica més reprimit i una zona de fang al final em fa anar una mica borratxo. Un cop a la part alta del circuit oblido el canvi a plat petit pels repetxons de pujada i vaig sempre amb el mitjà i el gran als planers i baixades. La segona volta pinta més bé i vaig més còmode, de totes maneres el circuit és molt trencacames. Al darrer descens ja tinc en Mañas a darrera i faig mans i mànigues perque no em passi, quasi opto per fotre-li un cop de colze, però al final l'esportivitat s'imposa i em passa... ja t'espavilaré un altre dia. Arribo i poso les dues polseres a en Serra que surt com un coet. Una experiència molt xula, ara bé, la gent que no va gaire en bici potser massa trencacames, així ho vaig poder veure quan adelantava a corredors, que els faltava més aviat tècnica que no pas preparació física. Una mitja de 16,4 km/h en btt.

 Circuit de btt (8 km)

 Cara de mal cuat just després d'avançar-me


Classificació:
Serra - Lato 1:49:04 (17 de 29 en parelles i 33 de 112 a la general)
Mañas - Eruk 1:50:53 (18 de 29 en parelles i 39 de 112 a la general)


Fotos i més info: I duatló de muntanya de Porqueres

1 comentari: