dimarts, 17 de maig del 2011

ATENCIÓ BIKERS ! OBRES A SANT FERRIOL

Després d'acondicionar, molt bé per cert, la pista de Can Costa a Coll de Bruc, ara fan obres a la Ronda de Dalt, o sigui, la pista de Coll de Bruc a Sant Ferriol. El divendres i vaig passar sense incidents, però avui ja hi havia una cinta que barrava el pas direcció Sant Ferriol a més d'una pala estacionada a Coll de Bruc i una vintena de tubs  d'ormigó (que ja fa uns dies que hi són) Esperem que l'acondicionin tipus pista de Coll de Bruc ja que si no és així ens treuran una pista ràpida i xula per fer en bici... ja ho preguntaré a l'alcalde quan el vegi... no fos cas que fessin doble carril...
17 minuts i 5 segons ha estat el temps que he fet avui de Can Costa a Coll de Bruc, tot un èxit per a mí ! El secret està clar: agafar un ritme alt des de l'inici, no posar mai el pinyó gran i el segon poques vegades i posar el plat gran (el de diumenge) a dos sectors on es pot posar, apretar les dents i gas fins que s'acaba... collons ! amb la tàctica, hi ha molts dies que no funciona, la darrera vegada que ho vaig provar em va venir un pajarón xim pom a la penúltima paiella... avui, anava tant feliç com una lombriç que quan m'he dit podé que afluixis ja era a la paiella de dalt.
Aquest mes de Maig ja porto prop de 300 km, o sigui que si tot va bé arribaré bé a la TRAMUN, aquest any són 66 km (47 són de corriol i trialera) amb 2300 metres de pujada i 2600 de baixada... que deunostrusenyor ens agafi confessats i sobretot... entrenats !

Perfil de la TRAMUN d'aquest any (Les Preses - Salt)

2 comentaris:

  1. collons 17 minuts, per mi ja estas confessat o sigui que l'entreno va de la teva part.

    ResponElimina
  2. Dilluns vaig pujar el Sagrat Cor i vaig veure els tubs. Esperem que no facin gaire destrossa.
    Ets el rei del coll del Bruc, ja deus fer la traçada perfecta.

    ResponElimina