divendres, 1 de juliol del 2011

VERANU DE LLENU...

Si, si... fot una calor que empesta ! El dilluns volia anar a fer la Montcal Bike pel meu compte però vaig acabar a sota la dutxa i a prop d'una ombre tot el matí... vaig canviar la bici per un llibre. Després de la bonica pedalada del diumenge a Maià, que vaig fer amb en Jan en Pol i en Pep, tenia ganes de tornar-hi sol i fotre-hi canya però el veranu a llegadu, i si no madrugues ni deu t'ajuda...
El dimarts ja va ser una altre història, al vespre vam anar a Gircós, camps de mas Perer, rec de la codina, coll de Jou, trialera de can Roqueta, palera i trialera de can Met Riu. Bona ruta amb l'Àngel, en Xevi i en David. El Dijous vam tornar a quedar i va venir en Quim i en David petit, que tira com un tiru, i vam fer una ruta molt i molt xula: per començar la Tribana del mig, descens a tota castanya fins a Maià a buscar la trialera de can Hospital, molt fressada després de la marxa. Vam travessar el túnel de la carretera i em vaig fotre una galeta a la cama esquerra amb una pedra que feia nosa que encara avui em fa veure les estrelles.
Avui he fet un coll de Bruc, he pujat amb 16:30 min, la pista està perfecte, ràpida, molt xula i a la baixada s'ha d'anar en compte a la primera paiella després del collet de la Serra ja que hi ha molta pols, la trialera de l'ametller gas a fondu !
A veure si el veranu ens deixa respirar una mica, sobretot ara, que em costa llevar-me aviat!
Apa, una cervesseta i a pair la calor !!!


I la setmana que bé... premiu ! a estassar la Desfrenada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada