dissabte, 24 de març del 2012

93 KM, NAPOLITANA i QUATRE BRUNYOLS...

Ha estat una setmana complicada pel temps, vaig pedalar el dilluns i el dimarts per la zona de Sant Ferriol i el divendres vaig fer la que ja és una clàssica setmanal: la pujada a Xenacs. Tenia ganes de provar-me en un recorregut de gran fons per començar a preparar el Marató de los Monegros i avui ho he fet, a estat esplèndit, molt dur, sobretot psicològicament, però... gasss !
He sortit a 1/4 de 9 del matí amb la "flaca" cap a Juinyà, el Junyell i can Roset per anar a buscar la trialera del Ser (que diferent amb la "flaca"), però còmode i feliç com un tornabís. Enfilo a Serinyà pel corriol del cementiri i agafo la pista de Martís. Quan trobo la senyalització de la ruta nº 6 del Pla de l'Estany la segueixo, molt maca i ràpida. Llàstima del fang que em fa anar una mica de cul, però ens n'anem sortint... passo Melianta, Fontcoberta, Vilademí i Ollers per arribar a Esponellà (una mica trinxat pel fang) Ara agafo la carretera fins a Crespià i pujo a Sant Bartomeu del Portell, baixo al Fluvià i enfilo pels Jaciments paleontològics fins a Caixàs. Travesso la carretera i cap a Santa Magdalena i Maià de Montcal. Com que necessito fer km. opto per pujar a Beuda per asfalt i llavors cap a la fot de la Quera, travessar els Rajolins, El Carles i baixar a Buaranc fins a la bruguera de Gircós. Començo a estar recuperat del primer  atxasso del km 45, ara en porto 55 i vaig per asfalt fins a Sales de Llierca i Tortellà. Un cop a Montagut em ve un altre atxasso i decideixo fer la primera parada (10 min) a la fleca de Montagut: una napolitana i quatre brunyols, m'ofereixen moscatell... però serà que no... no cardem! la napolitana se m'ha posat de collons i vaig a tota llet fins a Castellfollit de la Roca, travesso el pont del cingle (prohibit passar-hi bicicletes, no ho entenc... però jo mesell a cavall) travesso per sota el viaducte del Fluvià i pujo a la rotonda del Pla de Politger, Sant Jaume de Llierca i cap al riu fins a Argelaguer, travesso el Fluvià en molt bona forma encara, Cabratosa i cap a casa.
He arribat trinxat, però amb només dos baixons destacables (km 45 i km 60, però que he superat sense nassa problemes) Tampoc he tingut cap rampa... cames carregades, però res important. De cares al proper entranament d'aquesta mena ja tinc clar que he d'esmorçar millor i portar un parell de barretes de més i un parell de plàtans. Prova superada: 93 km en btt en 5:25 hores (mitja de 17,4 km/h) i 1500 metres de desnivell acumulat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada