dijous, 29 de març del 2012

MARATÓN DE LOS MONEGROS, 5-05-2012

Les mans ja em comencen a suar... i encara falten: 36 Dias 15 Horas 31 Minutos 2 Segundos,  segons la web de la prova de Sariñena. Trobareu tota la actualitat de la prova aquí
Jo ja estic apuntat de fa temps juntament amb 14 Desfrenats més... farem por a la guilla!
Després de l'entreno del darrer dia: 93 km en 5:25 hores, estic bastant animat i crec que si tot continúa igual estaré a punt per completar els 119 km de la marató. La darrera vegada que vaig fer més de 100 km en btt va ser a la Selènika ja fa uns quants anys, potser m'emportaré una sorpresa però crec que la prova serà molt rodadora i ràpida i amb poc desnivell, concretament 1312 metres de desnivell aculumulat en 119 km segons la web oficial, o sigui que les dificultats més destacables (a part les pàjares...) serà el tipus de terreny i la llarga estona a sobre de la bicicleta. M'estic prenent seriosament anar-hi amb rodes de 1.75 semi slicks per rodar més ràpid i no arrossegar-me tant per la pista... però em falta poder-ho contrastar amb algú que hagi pedalat per la zona, si algú hi vol dir la seva...En qualsevol cas portaré 4 jocs de pneumàtics cap allà. Els Desfrenats muntarem un Boxes que te cagues, i es que acabarem tant trinxats que necessitarem puestu per jaure !
Per cert, avui no he fet vaga, es per si algú ho vol comptabilitzar, com que uns diuen 80% de seguiment i els altres el 15%, no ho sé, si us puc ajudar a l'hora de fer númerus, he anat a treballar: que hem d'aixecar el país i no deixar cremar les castanyes!...tanta tonteria, gass, gass i gass ! hem d'aixecar-ho tot això i fent vaga ho acabarem de trinxar tot, al segle XXI hi han d'haber altres fòrmules de protesta, no sé quines però les hem de trobar i acabar amb els fatxes que manden, però treballant companys, treballant. Perdoneu, però algú.... Reflexioneu-hi.


                                  Marató dels Monegros, 119 km i 1312 metres desnivell acumulat



                                  
                                 Mitja Marató dels Monegros, 66 km i 878 metres desnivell acumulat

2 comentaris:

  1. Lato,jo ja fa dies que tinc "gallina de piel",pero tot arribara...,que no ens passi res,i que deu els ampari!!!

    ResponElimina
  2. Esperem que no plogui (molt), si no ja veuràs quins neumàtics portes!!!


    Gassssss!!!

    ResponElimina