dimecres, 6 de juny del 2012

FESTIVAL DE CANES... ESPERANT HOLLYWOOD

En Gerard ja ha muntat una encerrona de les seves, molt guapa!  Puigcerdà, La Seu d'Urgell, Andorra, Coll d'Envalira, el Pas de la Casa, Coll de Puimorent, Puigcerdà (140 km /2400 metres) "La ruta Pirinenca de les Tres Nacions" té molts ingredients interessants: passar per 3 païssos diferents, pujar el port de muntanya asfaltat més alt dels Pirineus i travessar tot un país (Andorra) Per ser el meu estrenu en una marxa de carretera quedeumostrusenyor m'empari!
Avui, Festival de Canes ! he sortit d'Olot i gasss cap a l'Hostal del Sol, coll de Caubet i coll de Canes... pujava bé, alegre i ràpid, de sobte però... algú m'ha posat al meu lloc: m'ha adelantat un paio com un cohet... just abans d'arribar a Coubet. A 100 metres de Canes anava alegre i feliç un altre cop i de sobte, un altre energúmenu m'adelanta que quasi m'arrenca les calcamanies del casco! cuidao!!! que si t'atrapu et posaré una pua a la roda! eh broma, quina enveja sana tant ben parida que he tingut! a puestu Lato, a puesto. Però feliç com un tornabís, faltaría més, del centre d'Olot a Canes i tornar 1:15 hores en 29 km i 680 metres de desnivell.
Ahir vaig anar a fer la ruta dels Volcans, així l'he batejat: Olot, carretera de Batet, pista asfaltada del camping Lava, Santa Pau, coll de la Casella, Nissan, La Pinya. Hostal de la Corda, camp de futbol, Olot. Ruta de 35 km i 500 metres de desnivell molt xula, llàstima la pista asfaltada del camping Lava (molt estreta i a trams bruta) però molt recomanable per alegrar la vista, a part del camping nudista, eh broma, volcans i bestiar a dojo!
En fi, després del Festival de Canes... ens espera Hollywood a Puigcerdà. De moment estem inscrits Don Quijote de la Mancha, Sancho Panza, Edurne, Lato el novato i a veure si ens pot acompanyar en Garrison així ens estirarà fins a la Seu...demà reposar, però divendres farem un Bracons que fa 15 dies que no hi pujo i ja tinc ganes de pujar dret com un ciri !
Apalanens... a pedalar ! que és gratis !!!

Els 28 km del port d'Envalira, 2407 m el més alt dels Pirineus

1 comentari: