dijous, 20 de desembre del 2012

OBJECTIU 6MIL

La darrera setmana ha estat interessant i entretinguda. El dilluns amb en Gerard vam anar a fer la ruta del foc: Avinyonet de Puigventós, Llers, Terrades, Cistella, Tarabaus, Navata, Besalú. Ruta molt interessant, per fer amb tranquilitat o per fotre-li gas si estàs en forma. El paisatge és penós... arbres negres, cendre, boscos talats... una llàstima, i el pitjor és que ja no ho tornarem a veure com era. Parlant de la ruta, no del paisatge, és molt bonica, amb bon asfalt, pobles molt quemaqus i pedalar alegre, a més amb en Gerard de collons, tot el que li pugui treure pujant, ell m'ho recupera i em trinxa al planer, molt b company ! 
Un dia amb la idea de pujar a Capsacosta.... vaig recular a la benzinera de Bianya... anava a 15 km/h i ho donava tot, collons de vent! vaig decidir recular i vaig arribar a la Canya a 45 km/h. Feliç com un tornabis i envalat com un coet cap a Castellfollit... quina feinada tornar a Olot per Sant Cosme... realment patètic, semblava un cargol treubanyes...
Avui he anat a fer una volta molt maca, ja l'he fet diverses vegades: Olot, Capsacosta, Sant Pau de Seguries, Sant Joan les Abadeses, Coll de Santigosa, Coll de Coubet, Olot. Són 54 km per fer en 2- 2:15 hores. La veritat és que creia que estaría humit a les obagues... i no, està perfecte! l'unic coll problemàtic des d'Olot en aquesta època és Condreu ja que és més a l'Obaga i el descens pot ser més perillós.
Acaba l'any i és hora de començar a fer resum, aquest ha estat un any molt important per mí: he descobert la flaca, i la veritat: enganxat, enganxat. L'any passat vaig pedalar 3500 km i em vaig proposar fer-ne 5000 aquest any. He començat a fer númerus i ja en porto 5800, o sigui que peti qui peti he d'arribar als 6MIL!
Pel 2013 arriba una nova aventura majúscula: torno a l'Himàlaia en btt ! cap a Nepal a pedalar als Annapurna !!!
A veure si en Rajol s'apunta i l'estampu a la glacera! collons! volia desfogar-me...
Ah! com als darrers anys, pedalada Sant Silvestre a fer un coll de Bruc anb btt...que ja li surten teranyines...
 
Coll de Santigosa
Collada de Capsacosta
Amb en Gerard, camí de Terrades


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada