dissabte, 8 de desembre del 2012

LOS ANGELES DE CHARLIE

Oh! qui no recorda amb nostàlgia aquesta sèrie i les diferents reposicions al cinema ? El dijous, el dia de la Pepa, tenia de ser una encerrona cap als potents colls de la Garrotxa amb la flaca. Un cop espantada la penya la cosa es va anar suavitzant, millor així... al final vam decidir anar als Angels i només vam encerronar a un: en Charlie, si si, en Charlie però no el de los Angeles (California) sino en Willis (Sat Ferriol) Els tres angeles amb el següent repartiment: Jaclyn Smith, Farrah Fawcett y Kate Jackson, o sigui: Pont, Lidia i Lato.
Molt bona ruta aquesta, pensada per rodadors: llarga, ràpida i només una pujada amb pendent suau i de tant sols 6 km. Sortim de Besalú i anem cap a Banyoles, Cornellà de Terri i Medinyà. Aqui trenquem direcció Figueres a la NII fins a la cruïlla de Verges, Parlavà i Corçà. Ara ens dirigim a Monells i Madremanya. En Willis va seguint amb el ganxo al coll però ferm com un estaferm. Iniciem la pujada als Angels de 6 km, molt suaus i que permeten pujar a bon ritme i molt bona cadència. A dalt fot goig de veritat: per un costat les illes Medes i el Montgrí i a l'altre el Pirineu que ja mostre un aspecte blanquinós. Molts ciclistes amb mtb i flaques reposant i bentant retratus. Després de menjar una mica comencem a baixar direcció Girona, baixada llarga i amb trams planers que no deixen agafar massa velocitat fins al tram final. Entrem a Girona pel cementiri, en willis encara aguanta i no cal parar-se, plaça catalunya i cap a Sarrià de Ter i anar fent via fins a Banyoles, pujada del cementiri, en willis rufa el nas, però tapoc es para i gas cap a Besalú. Molt bona sortida de Los Angeles de Charlie, si us plau: un aplaus per en Charlie, un campió !
Total: 111 km i 985 m de desnivell acumulat amb una mitja de 24 km/h

Los Angeles...
...de Charlie
Farrah Fawcett
Jaclyn Smith i Kate Jackson

1. Lato,cabronet,vosaltres si que sou uns campions,jo em vaig fer "l'encerrona" tot sol,jeje,pero avui he tornat a pecar,jeje,55 km i 1200 metres de desnivell amb la btt,o sigui que he fet penitencia per no venir al Mont,vagi be la "xuia".Dema btt de recuperacio per la zona de Banyoles ...