dijous, 29 de novembre del 2012

MOTIVACIONS SI US PLAU...

Arriba el fred, arriba el temps de motivar-se en síriu per no perdre la forma. Aquest és sens dubte el principal objectiu per a mí quan arriba el fred. Les ganes d'anar a esquiar ja em fan tremolar les mans... a més aquest any tinc ganes d'esquí de muntanya, a veure si torno a agafar el fil de fer cims amb esquís com anys enrera i poguer fer descensos ketecagues, oh! quina emoció!!! però de moment la mandre al matí pel fred que fot és un gran obstacle per anar a pedalar. Sortosament i vaig als migdies de dues a dos quarts de quatre de la tarda i normalment fa una temperatura més que acceptable per fer-ho, tot i aixó costa més que dies enrera. Ara mateix l'objectiu que tinc en ment abans d'acabar aquest any és fer la ruta amb la flaca de Besalú, Olot, Bracons, Manlleu, Condreu, Santa Pau, Banyoles, Besalú. A veure si muntem una encerrona abans de Nadal... La setmana passada vaig fer un dia Bracons, l'altre Condreu i l'altre Canes. La veritat és que son colls molt xulos a fer. Bracons és curt i dret com un ciri, Canes és llarg i Condreu és senzillament magnífic, bonic, ara ple de fulles i cap cotxe als migdies, per mí el més ben parit de la zona d'Olot sens dubte. Aquesta setmana amb el fred que fot he anat fent parcelàries com el tio vibu: quasi em marejo...i la veritat, és el que em fa més falta: rodar i rodar per fer cames, però nois, em costa... m'agrada massa, crec jo, pujar colls. En fi, a veure si ens encerronem tots i abans d'acabar l'any fem aquesta ruta que és la part de la volta llarga de la Remences que no passa la curta, però sortint de Besalú, crec que poden sortir uns 130 km aproximadament.
La Lídia ja m'ha parlat de la Quebranta... a veure si ens apuntem una colla i tenim sort !
apa-la! visc a Catalunya, per cert, ja he penjat l'estalada, no la penjava del balcó des que la benemérita me la volia fer treure al 1988... a plogut, però l'he trobat en el bagul de los recuerdos ah, ah, ah. I que collons, em fotia hasta vergonya no tenir-la al balcó, gràcies fill per engrescar-me a penjar-la !

El Puigsacalm des de la Vall d'en Bas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada