dijous, 30 de maig del 2013

ESQUIVANT L'AIGUA...

Semble que el diluviu universal no s'acaba... i ja cansa! Passat Remences he pedalat bastant, esquivant l'aigua i només em vaig mullar un dia baixant de Batet. Diumenge passat amb els Desfrenats anar buscant camins per la Desfrenada també em vaig mullar i molt... però als peus, ala! anar travessant rius i rieres amb l'aigua a mija clavia, es lo que té la Btt i sortir amb senglars, això sí, vam riure a cabassos sobretot quan en Quim va rebentar i al cap de 2 minuts i va tornar...en Marc va trobar la pua!!! collons quina pua!
Avui he pedalat amb dues màquines que m'han deixat baldat: la Lidia i la Surià a la Mare de Deu del Mont. Hem sortit amb la Lidia de Besalú i hem pujat per Beuda, el cel seré però ja es veien a la llunyania uns núbols d'aquells tamt lletjos. Com si res, a partir de la primera paella de veritat, parem de xerrar i gass i amunt, la tornem a petar a Rocapastora una estona, però aviat tots dos callats  i na patint, m'acabo d'adonar que tinc que canviar pneumàtic del darrera, em patina a les pendents de més del 12% amb la carretera humida...ai el descens! Comença a fer fred de debó i just quan veig la paella d'Espinau trobem la Nuri que baixa (ella ha sortit de Figueres i ha pujat per Cabanelles) ens torna a acompanyar al cim i la petem una curta estona, fa fred, a dalt el Mont. Baixem plegats amb cuidadin palandrin! carretera humida i un fred de peus i mans que no sentia des del Desembre! arribem a Cabanelles i ens despedim de la Nuri que torna a Figueres, nosaltres tirem cap a Crespià, Esponellà i Banyoles. Volta a l'Estany de rigor i pujada de la Creu Roja fins a Besalú. Algun dia ens enganxarà un aiguat que tindrem de tornar en barca...
Besalú - El Mont: 1:28
Apala! a entrenar que aviat s'acosta el 3 Nacions!
Esperem que al Juny el temps sigui més generós, amén. Ala! neu a posar un ciri a Sant Libradu!!!

El Mont, jugant amb el temps...

En Quim i en Xevi buscant la pua...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada