dilluns, 22 de novembre del 2010

BENVINGUTS, PASSEU, PASSEU...

Ja tenim el pirineu força enblanquinat, aquest any promet. A veure com compagino l'altre passió que tinc. Avui he sortit ha fer una clàssica local: Sant Ferriol, Can Badia, Font de Planells, Basses de Bet, coll de Bruc, Sagrat Cor i trialera de l'ametller. Un cop a Besalú he voltat la fàbrica de la Confiança per arribar als 20km. El dia era molt macu, bona temperatura, ningú enlloc i una vista esplèndida fins a Roses i el Montgrí. 
Com us deia la neu ja em fa venir pessigolles i començo a tenir mono de neu, això sí, la neu de Setcases en amunt, ja sabem el que passa llavors: no hi ha col.legi, no pots anar a treballar, has de dir que macu, t'has de queixar perque queda tot glaçat, tot patina, cauen pals elèctrics, la tele no funciona... i tot són òsties. Ara bé, la gent d'Andorra, de Vielha i d'alta muntanya es foten un tip de riure quan passa això que no us ho volgueu imaginar. Algú ho habia de dir !!!
Total: 21 km i 540 metres de desnivell a 16 km/h en 1:20 hores

Val la pena que feu un cop d'ull al post d'en Gerard sobre la crònica de la pedalada d'Oix, es un campió.


 Esquiant als Tatres (Polònia)

Nota de premsa presentació del meu llibre aquí

1 comentari:

  1. De campió res !!!!
    Un campió va a dormir seré i aviat !!!!
    Jo també tinc ganes de neu, per ser més exactes de raquetes, ja que esquiant sóc un patata!!!

    ResponElimina