divendres, 17 de desembre del 2010

MAR I MUNTANYA

Avui tenia decidit anar al pi de Sant Josep però m'ha futut mandra. He esmorçat, he donat de menjar al tió, un tallat i començo a pedalar sense saber on vaig. Travesso el Pont Vell i la ruta va agafant forma: faré Mar i Muntanya, és a dir: pedalaré per la zona de Sant Ferriol i llavors quan arribi a Besalú cap a la zona de Beuda. A mesura que pedales la temperatura és agradable i al Candell ja tinc inclús calor... un cop al camping decideixo fer un coll de Bruc per can Costa i Sagrat Cor. Baixo per la trialera de l'Ametller a tota llet i un cop a Besalú vaig a Can Ring i baixo pel camí del Capellada, Bellestar i anar seguint la Desfrenada passant per Vinyals, pujada del Carbonet, Sant Domingo i agafo el corriol del Pi de Conques, primer en pujada i tot seguit el magnífic tram que baixa a la carretera de Beuda. Ara pujo per l'asfalt fins als 4 camins de Palera i vaig a buscar la trialera de Lligordà fins al trencant de l'abocador. Tot seguit agafo el camí que surt al pont de Lligordà i camí dels avions fins al trencant que em porta al túnel, travesso la carretera, la Confiança i cap a casa.
Bona ruta, ràpida, divertida i amb molts corriols.
Total: 26 km i 600 meres de desnivell a 14,5 km/h en 1:45 hores

Bicicleta de neu per alpinistes


Bicicleta de neu per bikers
 

Bicicleta de neu...amb aquesta, oju peligru !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada