diumenge, 26 de desembre del 2010

PEDALADA SANT ESTEVE

Ja fa uns anys que per Sant Esteve vaig a pedalar. Avui em coincidint una colla: en Jordi Molas, Marc Mañas, Eruk, Willis i un servidor. També hi habia en Miquel Gratacós, en Manel Trill,  en Joan Sarola i en Jepi que han anat pel seu compte al Sagrat Cor. En Jordi a proposat anar a Sant Miquel i així ho hem fet. Cap a Can Batlle, el Güell i Sales de Llierca. Bon ritme, fot fred i és millor anar una mica a l'idea, si no quedes glaçat: fot un fred que arronsa la tita ! Arribem a Can Bosc en Jordi i jo i em fotu un plàtan, seguir el ritme d'en Jordi ho demana. Arriben els altres i comencem a enfilar per la pista (molt bona pujada) fins a dalt, per cert, fot un vent que  no et pots aguantar sense caure. Durant l'ascenció sobresurt magestuós el Puig de Bassegoda, la zona de Vallter és ben blanca i el Canigó també, aquesta visió ja em em fa barrinar el cervell per anar-hi aviat a esquiar. Baixem per la pista de l'Aspre fins a la cruïlla de l'esqueletu fins al collet de pistes on anem cap als Rajolins, dipòsits, Sant Domingo (abans amb l'Eruk em fet el descens dretot de la línea) i ens dirigim cap a Can Lletanis per fer la fabulosa trialera de la Desfrenada fins al Viaducte i túnel d'en Racó fins a Can Quei. Bona sortida per desintoxicar-nos de tanta xefla i estones de sobretaula. Ara em toca fer una fideuà que tinc convidats a casa.
Total: 36 km. no tinc més dades ja que m'he oblidat el rellotge.

Cruïlla de Can Bosc cap a Sant Miquel
En Marc arribant a la pista de Sant Miquel

1 comentari:

  1. Potser una mica massa per Sant Esteve!!!
    En mañas amb lo que és fredoluc ja deu estar amb una pulmonia !!!
    La bici potser dimarts... és que el tió va anar a cagar un mica lluny.

    ResponElimina