dimecres, 19 de gener del 2011

CANVI DE XIP... ESQUÍ A SAC !!!

Per motius profesionals he estat 4 dies a Cerler a provar les novetats d'esquí pel 2011-12. La veritat, aquest canvi de xip a l'hora de fer esport m'ha anat molt bé. He tingut el privilegi d'esquiar amb un centenar d'esquiadors d'alt nivell d'arreu de l'estat espanyol, amb esquís d'altes prestacions, inclús vam fer un slàlom amb una tercera porta bastant complicada pel meu nivell amb crono inclós, no us penseu... a 12 segons del primer. El primer dia per escalfar vam fer 7250 metres i 17 baixades i el segon dia 11090 metres i 23 baixades (rècord personal de desnivell i baixades en un dia !), tres d'elles per la pista més llarga del Pirineu: 9 km, i sempre d'una tirada sense parar, collons les cames ! Pels del ram dels palillos dir-vos que el Rocker s'incorpora definitivament a l'esquí i que funciona molt bé, a més pots anar amb mides més altes i per tant guanyar estabilitat i velocitat en nivells de turista. Jo que avitualment esquio en 160, vaig disfrutar molt amb un 172 cm (ara mateix la meva mida tot i la meva alçada: 165 cm). Ara tinc mono d'esquí, encara que també de tornar a rodar amb la bici. Ah! si, si, no hi ha gaire neu, però la que hi ha (80% de l'estació oberta) de collons, sens dubte és UNA LLEGENDA URBANA que no hi ha neu, per les estacions i els restauradors és un problema aquesta llegenda, pels esquiadors de veritat encanvi, un privilegi ja que no hi ha esquiadors a les pistes. Si no heu estat mai a Cerler aneu-hi, és una molt bona estació, això sí, aparqueu a Ampriu (a dalt) i no a baix a Cerler.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada