diumenge, 23 de gener del 2011

FOT UN FRED QUE SIGALASSA !!!

El despertador sóna a les 8 del matí i fot un fred que sigalassa o que t'arronsa la tita, com volgueu... mi giro fins a 2/4 de 9, un got de pinso (espaguetis en format cacaulat espès, altrament dit doping) em poso el traje de luces hivernal i cap al pavelló. Quan surto de casa penso, amb aquesta fred no hi haurà ningú... o sigui que agafo l'MP3. Sorpresa ! almenys una dotzena de bikers, però que us passa malalts ! amb el fred que fot ! En Raul amb uns companys, suposo de Lladó, van a fer la 4ª Desfrenada. Els altres anem a buscar el sol cap a Beuda. Sortim l'Angel, en David, en Xevi, en Quim, en Paco, en David del camping, en Carles i jo, ah! i en Jepi que va calça curt i sense casco com sempre, aviat però ens abandonarà... suposo de fred de cames; el termòmetru de l'Angel marca -5ºC. M'estranya no veure en Gerard, que deia al seu blog que s'apuntava el diumenge, s'està bé al llit eh murri ? El comptaquilòmetres no funciona gaira bé, fa d'intermitent: ara sí, ara no, o sigui que en tindrem d'ametllevar un de nou, i és que aixó de la bici ja ho té: com no tens reventons a sac, es trenca el canvi, petes quatre raids, el pedalier... sempre hi han òsties per poder consumir i així colaborar a aixecar el país... Ens ha sortit un recorregut força xulo, curtet, facilot, a ritme tranquil i molt interessant per un dia fredeluc com aquest: Can Batlle, camí de la Bruguera de Gircós des de la rotonda, Boaranc, el Carles, Torrent de la Codina, Can Nierga, Can Terrades, trialera de can Felip, el pou, tobogans del Carbonet (aquí hem fet un most) Sant Domingo, Pi de Conques, carretera de Palera, trialera de Lligordà, carretera de l'abocador, camí del pont, avions i tornada pel túnel, la Confiança, escales del Merenderu i cerveseta a Can Quei.
Total: 25 km i 550 metres de desnivell en aproximadament 1:45 hores (ara mateix vaig a cegues amb km i temps)

 Petit descans al Carbonet


Després de dinar he pensat que el mes de Febrer no podré anar en bici cap Diumenge (coses que té l'esquí) o sigui que he anat a fer un coll de Bruc per Can Costa fins al Sagrat Cor i tornada per la trialera de l'Ametller i així arrodonir un dia completo, dia comansi !!!

3 comentaris:

  1. Aixi m'agrada,que sigueu valents, no fa fred, es psicologic(no hay dolor), jejeje,i sempre queda el recurs de portar el foc a terra enganxat a la bici.Jo ja sortire aquesta setmana,que a partir de dema faig festa,i em sembla que cardara la mateixa rasca ...

    ResponElimina
  2. Com diu en Willis, és psicologic. Un cop has fet el primer repatxo ja entres amb calor, je je. Salut.

    ResponElimina
  3. Ja us vaig veure passar!!!!Em vaig aixecar just per venir, i ho tenia tot apunt... però... sóc un rajat!!!! és que collons quin fred fa!!!!!

    ResponElimina