dilluns, 31 d’octubre del 2011

EM POSO EL TRAJE DE LUCES...I NARI !

Amb un parell de dies ja m'he tret el mono de sobre, he deixat la mandra i les cavòries a casa hi fet el que volia i em calia fer: pedalar.
El diumenge amb el rollo del canvi d'hora m'he llevat una hora abans, o sigui a hora vella... he agafat la bici i cap al Sagrat Cor. Quan arribo al Corral trobo en David que surt del camping per anar al pavelló per sortir amb els Desfrenats a les 9. No m'ha costat res (com ja m'era d'esperar) animar-lo a fer un Coll de bruc i Sagrat Cor abans d'anar al pavelló, eren un quart i 5 de 9 i teniem temps. Hem pujat a un bon ritme, sense matxacar però alegre. Jo com vaig a coll de bruc ho dono tot, i ell, donant la meitat va al meu ritme. Al collet de la serra trobem unbikerdepages que puja amb la flamant Epic cap al Sagrat Cor, no xerrem gaire ja que a les 9 hem de ser al pavelló amb els Desfrenats per continuar pedalant. S'em fa estrany trobar en Willis quan puja i jo baixo (normalment és al revés) Al pavelló trobem en David, en Xevi, en Paco i en Fran. Anem cap al bosc de can Bellsolà, avions i Maià de Montcal. Tirem cap a la Guixera fins a la Creu. Allà trobo una serp que em fa fotre un bot i un crit i les pulsacions em pugen més que a la pujada a la Creu que acabo de fer... uF!!! collons de bestiar sense potes... Ens dirigim cap a ca n'Alzina, fem els bonics tobogants de sota santa Magdalena i Maià. Allà pugem per l'alzina reclamadora cap a l'abocador, can Homs de Beuda i pugem per l'asfalt a Palera fins al dipòsit, corriol de pi de Conques a Sant Domingo, corriol de quatre camins, can Lletanis i trialera de Can Met Riu fins a Besalú. Bona ruta, planera, molt ràpida i divertida, 27 km + 10 km amb en David al Safrat Cor.
Ara arribo de fer asfalt amb l'india de rodes primes: Beuda, Maià, Besalú (18,2 km a 24,7 km/h) He anat sol, tranquil, però molt alegre i rodant a gust. Demà si tot va bé aniré a la Mare de Déu del Mont, la família i vol anar a dinar i l'excusa és perfecte per fer una altre sortida rodadora.

perfil Mare de Déu del Mont (Malalts de bici)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada