diumenge, 23 d’octubre del 2011

Om Namah Shivaya

"Aquest és el gran mantra alliberador. Significa: "M'inclino davant Shiva." Shiva no és hindú, ni musulmà, ni budista, ni cristià. Ell és el teu propi ésser. És l'ésser de tots. Shiva és la suprema felicitat. Shiva és l'amor il · limitat. Shiva és totpoderós.
També és el nom d'una via d'escalada molt xula de Beuda. Avui hi he anat, feia molts anys que no l'escalava, tot i que la vaig equipar jo mateix a finals dels anys noranta. En Gerard i en Grau han fet molt bona feina a Beuda equipant noves vies d'escalada, canvian xapes velles i agrupant les vies en una bonica i molt interessant guia d'escalada. Aquesta setmana ha estat complicada i em costava pedalar, així que anat a escalar amb el meu fill, el qual a flipat força fent un top rope al 6a bastant exigent d'Om Namah Shivaya.
Al final però, no he pogut resistir la temptació hi he anat a pedalar a la tarda, cap al tard i quasi m'agafa el negre. A part de l'adéu forçat d'un company, la setmana ha estat dura: les imatges que vaig veure per la tele del linxament a Muamar el Gadafi crec que estan fóra de lloc i hagués estat molt interessant jutjar aquest personatge, pagar amb violència i tortura crea encara més odi entre les persones.
Sortosament l'anunci de l'ETA d'abandonar definitivament la lluita armada ha portat una notícia bona en aquesta setmana per oblidar.
A carregar piles! ja tinc ganes de tornar a agafar impuls per pedalar i també m'ha agafat el gusanillo d'escalar...
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada