dilluns, 3 d’octubre del 2011

BARREJANT DESFRENADES I MONTCALBIKES


Ha estat un diumenge interessant amb la pedalada sostenible. Uns 70 bikers, la majoría nens, vam gaudir d'un matí sobre rodes. Els més petits feien goig amb les seves mini màquines, anaben a tot tai i molt revolucionats degut a la mida massa petita de la seva bicicleta i feien molta gràcia, crec que s'ho van passar molt bé, la veritat, jo també. Avui he fet una volta molt maca, he sortit sense saber on volia anar... he començat pujant a Gircós per escalfar per començar a unir pistes i camins d'alguna Desfrenada i Montcalbike. Un cop al rec de Buaranc he anat cap a can Nierga, collet de coll de Jou per baixar per la línea de can Roqueta. Llavors he pujat per la Guixera per dirigir-me a Can terrades i Sant Domingo de Palera per baixar per la trialera de Lligordà. Un cop al peu de l'abocador he fet la pujada punyetera de l'antena del Lluert Negre i m'he animat fins dalt la Tribana. Un cop a Maià he anat a Santa Magdalena per baixar pels tobogants que surten del dipòsit d'aigua per tornar a Maià. Anava ràpid, bé de forces... amb el plat gros he anat fins als avions hi he pujat a Vinyals i pel corriol mal parit que puja al Carbonet per anar a fer la bonica trialera de can met riu. Com que encara tenia forces he anat a buscar la carretera de beuda i passant pel bosc de can Bellsolà he arribat als avions un altre cop per anar a buscar la ràpida pista que va al Sunyer i la Confiança. Porto uns 40 km però vaig bé... decideixo passar pel passallís del Fluvià (no m'he fotut al riu perque deunostrusenyor m'ha perdonat) anella verda, can batlle i cap a casa.
Total: 46,5 km en 2:50 hores (17,1 km/h)
Estic motivat, el temps és perfecte per pedalar i ajuda molt la fresqueta del matí, a més ja hem començat a pensar en tornar a l'Himàlaia en bici pel 2013... i això, motiva molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada