dilluns, 14 de maig del 2012

ENTRECOT DE 600g... RECORDANT MAIBOSC

A finals d'Abril vaig començar a pedalar amb una bici de carretera.... mai seré carreteru.... collons nois! això és la F1 ! m'ha costat força adaptar-mi però amb 350 km a les cames en 15 dies ja començo a passar-ho bé. Vaig començar pedalant cap a Beuda, Maià, Argelaguer, Tortellà i Montagut. La setmana passada ja vaig fer un coll de Canes, coll de Condreu i finalment un coll de Bracons, collons Bracons ! amb dos plats i pinyó gros de 25... dret com un ciri i amunt, tindré de posar un 28 perque si no s'em rebentaran les cames. El coll de Condreu des d'Olot és magnífic (pendent mitja del 5%) vas com un tiru. Avui volia fer una ruta una mica més llarga a veure com em trobaría i m'ho he passat bé, he agafat una molt bona cadència i he arribat tranquil, molt més descanssat que en btt. He sortit de Besalú cap a Sant Joan les Fonts, la Canya i Vall de Bianya. Pujo el Capsacosta, que bonic i ràpid és puja, una meravella: cap cotxe, paisatge genial... només em faltava algú per petar la xerrada. Un cop a Maibosch he recordat el fabulós entrecot de 600 g que em cardava quan tornavem d'escalar de la serra del Cadí o de fer esquí de muntanya... ja deu fer uns vint anys, en aquella època quan veia carreterus, deia: un van aquests, els xafarà algú... bueno, jo em cardo l'entrecot i cap a casa. I mira ara ! a pedalar i barreta energètica. Els entrecots de Maibosc pasturen tranquilament pels prats que trobes just abans d'arribar a Sant Pau de Seguríes. Vaig bé, però les rectes es fan feixugues, suposo que si vas en grup deu ser una altre història, A Sant Joan Les Abadesses pujo cap a la collada de Santigosa, pujada molt i molt suau, no trobo tampoc cap cotxe, però just abans del coll m'adelanta una grua i ja me la trobo  al cap de dos km. estirant un cotxe estampat a un marge, fruit segur d'una noche loca d'algú de la zona. Arribo a coll de Coubet i baixo molt ràpid fins a Olot, tinc la mala idea de travessar Olot i perdo força temps als semàfors... les Trias, Sant Cosme, Castellfollit i cap a casa. Molt bones sensacions... ara ja espero una sortida amb grup per poder petar la xerrada i aprendre més coses.
Total: 92 km i 1240 m de desnivell acumulat en 3:40 hores (25,1 km/h)
Ara llegia la crònica d'en Gerard a la Remences... l'any que no me la perdu !!!
Per cert, la bici: COLUER Chrono Carbon de segona mà quasi nova, pesa uns 8kg i va que te cagues... no he probat res més, però m'hi sento còmode, molt còmode.


3 comentaris:

  1. Lato,

    a tu si que et faltava això... amés amés... "carreteru".
    Si fins ara vas com un tiro, aviat aniràs com una bala!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Si entrenes així, de dret a la llarga del Remences!!! que en Quim busca companyia per l'any que ve!!

    ResponElimina
  3. Lato lu millor era l'entrecot i despres fer el cabassat de revolts fart de menjar i beure,jeje ...

    ResponElimina