dimecres, 9 de maig del 2012

SEMPRE ENS QUEDARAN LOS MONEGROS

Ha estat una experiència genial, la veritat ja apuntava bé amb el cabassat de personatges que vam quedar per anar-hi: Gerard, Pont, Garrison, Sararols i David a l'autocaravana (per cagar bé i dutxa anti bacteriana), Angel i Quim amb la furgo d'en Llam (per dormir, l'Angel, amb el matalàs de llana...en Quim a cagar assegut a la carabana), Eruk i Ruth a l'hotel treiem els seients i que ningú ens emprenyi, en Tomaq (amb en Monto) a la furgo i Ayano i Serrats a l´hotel jauaterra, Marc i un servidor a la furgoneta oficial del club amb 14 biciccletes i 130 cerveses al maletero i cap a l´hotel, en Willis, la Lidia i en Kel amb el polo al mateix dia de la cursa als apartaments Decartarón me la monto en un segundón...plegar la tenda... ja trigues més, en Molas com els campions amb l'autocar ida i vuelta a sac al mateix dia.... collons quin personal ! ah! i en Rovira de Pedal Maià.
Ens ho vam passar bé, el divendres a muntar tenda, la pleve es clar i a flipar una mica amb l'ambient.
El dissabte a dinar aviat, a les 11 ja feia els espaguetis i a 2/4 de 2 a pedalar. Vaig arribar al voltant de 2/4 de 8 amb un temps de 5:54 hores i una mitja de 20,6 km/h. Vaig tenir problemes al km. 60 aproximadament, però em vaig recuperar ràpid. Al km 90 una avería al canvi m'impedia posar el plat del mig i tot i que vaig parar dues vegades a veure si l'arreglava no va ser possible, tot i així la pendent ja em permetía pedalar bé amb el plat gran i crec que tant sols em va restar uns 10 ó 15 min. aproximadament. Les rodes primes de 1.75 de collons, ara bé, si arribo 30 minuts més tard m'enganxa la pluja... i el fang, algú hagués hagut de venir a buscar-me i en Gerard... segur que es trenca la caixa de riure! sobretot quan m'hagués adelantat...
Crec que tots vam fer un paper molt digne i vam deixar el Club amb un paper més que decent. Felicitar a en Quim, una màquina amb 5:19 que va fer i menció especial a en David, quil va parir, semble que no entrena i va fer un temps boníssim.
Molt bona experiència, a veure si l'any que bé i tornem.
Per cert, ja tinc la flaca: dilluns coll de Canes i avui coll de Condreu, divendres a Bracons... que no pari de rodar!!! gasssss
Us deixo amb unes quantes fotos, algunes meves, altres trobades por ai, per qusuliatat, etc...

apala! a pedalar

3 comentaris:

  1. Lato,

    Rodar, i rodar, rodar i rodar...

    Felicitats, màquina!!!
    Qui us va parir,... quins temps que heu fotut, i que be que us ho heu muntat, oi???


    Salut!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. es 100% recomanable, molt ràpida, molta pols,molta gent, però molt ben parit....ah! i vaselina al cul que no falti.
      salut company!

      Elimina
  2. Nanu que fots t'han d'entreno!!!! si vols venir diumenge hem quedat a 1/4 de 7 a l'esport. L'any que a veure si som una bona colla al Remences!!!

    ResponElimina