dilluns, 18 de juny del 2012

LES 3 NACIONS, DESCOBRINT NOUS REPTES

Quan en Gerard em va dir per anar a les 3 NACIONS, m'ho vaig pensar 3 segons. Ja preveia que parlava d'una matada, encerrona para novatos i un patir sostingut... però que collons! si no hi vaig ara ja no podré gaudir de la festa ! Hi erem en Gerard, en Garrison, Lidia, Núria Surià i un servidor. Vam recollir els dorsals el dissabte a la tarda i ja vaig veure molt de nivell observant el personal. En Pont es va rajar, bueno, el virus el va trinxar, però no et preocupis que jo l'any que bé hi penso tornar. Sortim de Puigcerdà últims i ens agafem a un grupet  i anem tirant, molt ràpid pel meu entendre, però és la primera vegada que vaig amb la bici de carretera amb més d'una bici (la meva) i avui són 800! Passem els túnels que diuen que són tant perillosos i la veritat, cap problema encara que entenc que a la velocitat que els passes, uns 40 km/h, un error del de davant teu ets peix amb la foscor i l'enlluernament que hi ha a la sortida. M'atreveixo inclús a tirar del grup, encara que no m'he n'adono fins a l'arribada quan em diu en Gerard i en Garrison que collons feia tirant al davant... Arribem a la Seu d'Urgell amb una mitja de 40 km/h (portem 50 km) de la Seu a Andorra si bé puja 300 m. de desnivell es puja molt ràpid i aviat som a l'avituallament d'Andorra, anem tots plegats. A partir d'aquí anem pujant els 28 km i 1400 m de desnivell fins el Port d'Envalira, que situat a 2407 m d'altitud és el port asfaltat més alt dels Pirineus. Quan m'adono de la situació estic xerrant amb la Núria i ja no veig als altres i de sobte penso, em fotarà una pallissa que em deixarà ko a Canillo, però vaig bé i anem pujant a bon ritme però xerrant i disfrutant del paisatge. A l'habituallament de Canillo decidim no parar-nos, sàbia elecció, i anem pujant. Començo a flipar quan ens adonem que des que hem sortit d'Andorra no ens ha avançat ningú, i de fet, ningú ens avançarà al Port d'Envalira. Pugem a bon ritme, gent animant-nos a la pujada i gasss! ens aturem a l'habituallament del Tarter i prosseguim avançant gent fins al port. He pujat el ritme i deixo a la Núria un pel enrera, però arribo a dalt el port i al temps de fer un pipí i agafar un tall de meló ja la veig arribar sobrada i ens disposem a baixar. Un pel perillós, pels cotxes al Pas de la Casa i enfilem el port de Puymorent que coronem ràpid però ja veig que la cosa es comença a escalfar i hem de reservar. De baixada a Porta ens adelanten força ciclistes que habiem avançat a la pujada del port, hem d'entrenar la tècnica del descens ! Fins a la Tour de Carol molt bé, però quan venen les rectes abans d'arribar a Bourg Madamme ens adelanta un grup nombrós al qual ens afegim perque ens portin fins l'arribada. Jo no puc amb el seu ritme i la Núria s'en va amb ells, al final també desisteix i afluixa una mica per esperar-me però jo vaig una mica justet, però encara rodo a 30 i ja veig Bourg Madamme a prop i anem fent fins passar la frontera. El darrer km de pujada és dur, però amb l'alegria d'arribar adelanto a dos ciclistes i arribo amb un temps de 5:23 a 1 minut de la Núria, una màquina ! menjo i bec com un possesso, als 20 minuts arriba la Lidia amb una cara de sobrada i feliç com una lombriç i 20 minuts més arriben en Gerard i en Garrison que s'atreveixen a fer un sprint d'arribada digna dels vencedors.
Felicitats a tots !!!
Distància: 140 km
Desnivell acumulat: 2100 m
Mitja: 26 km/h
Posició: 431 de 756

Itinerari Les 3 Nacions que surt de Catalunya, entra a Andorra per la Seu, a França pel Pas de la Casa  i torna a Catalunya per Bourg Madamme.

1. Qui et va parir , Lato !!
    Gassssssssssss

2. un aplaus al nostre ídol! en Met Estañol ha fet 3er. al campionat de Catalunya de Veterans (a 57 segons del primer)el puto amo !

3. Tu si que ets el puto amo! Que tot i portar la "L" de novell, has fet una 3 nacions de collons. El portÀS amb la teva cia. s'ha fet menys feixuc. Espero ens veiem aviat en algún altre sarau.

4. Qui us va parir,vista la cronica,sembla mes facil que anar a comprar "tabacu" a Andorra,Felicitats cracks !!!!

5. Querido paco martinez soria estas com un xota però pedales com un cabró!! això sí a la proxima treute el "bisu" per fer la baixada.
    Preparat que ja en buscaré més i millor !!!!

1. maquina pesada treballant al boral20 de juny del 2012, a les 10:35

jo tb m'hi apunto, la proxima que ens cau aprop es la de terra de comptes a ripoll ...

6. ei Lato!

Jo a l'escala si que m'agradaria venir i la setmana que be ja estaré per Besalú així que si vols el dilluns pel matí podrem anar a fer alguna sortida.

Vinga ens veiem màquina!!