dijous, 10 de gener del 2013

NOU ANY, NOUS REPTES

Comença un any molt interessant i intens, ja tenim en marxa la nostre expedició a l'Himàlaia en Btt i en breu ja tindrem via lliure: bitllets d'avió, visats, confecció de la ruta.... Si res no es torça, l'Octubre anirem al Nepal a pedalar al circuit dels Annapurna, unes 12 etapes amb cota màxima de 5400 metres. Un recorregut pensat per fer a peu i on tindrem de trescar bastant amb la bici a l'esquena, que deunostrusenyor ens empari. Després de l'experiència a la India crec que estem preparats per intentar el repte, i el més important, la il.lusió de tornar a Nepal i a l'Himàlaia de nou ja paga la pena tirar-si de caps. Porto la Btt abandonada des del mes de Novembre i ara tindré de començar a fer les paus amb la "gruessa" el primer objectiu que tinc és pujar al Mont per Can Oliveres amb la bici a l'esquena i baixar per Falgars o per Can Trias per començar a patir el que ens espera, de totes maneres, el meu "romance" amb la flaca continúa i el primer objectiu és el que no vaig poder fer al 2012 per falta de dies: Rocacorba - el Mont. La flaca m'està donant molta alegría ja que pedalo dia si, dia no des de fa mig any i em permet estar actiu i sentir-me còmode damunt la bici. No sé que passarà quan agafi la "gruessa" potser s'emprenya de tant temps fent-li el salt, però nois, així és la vida i el més important és fer el que et motiva en cada instant i això ho estic aconseguint intentant fer efectiu la dita tibetana del meu bloc: "El coratge més gran és el de ser feliç"... com un tornabís.

Durbar square de Kathmandú

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada