dilluns, 21 de gener del 2013

RETORN A LA BTT i BENVINGUDA A L'ESQUI

El diumenge vam xalar de valent! un total de 12 beteterus desfrenats vam sortir a fer corriols dels xulos! en Kel, alies senglar, ens va muntar una ruta magnífica: curta però intensa, molt de corriol ciclable i ambient 100% btt de senglar. Anem cap a l'Hotel de Sant Ferriol per travesar el Junyell i a la primera paella d'esquerres agafem el camí que ens porta a Coll Salom, amb el fang, una mica complicat però del tot ciclable a excepció d'un escalo a mig camí i la part final, només apte per cracks (que ja n'hi habien i així van demostrar-ho) El descens de Coll Salom ens vam perdre amb en Gerard, en Garrison i en Pont. Va ser més una tocada de collons pels que ens esperaven a can Jofre, ja que nosaltres (tot i perdren's) vam gaudir del magnific camí del Gr fins a la pista i tot seguit del corriol de l'antic Gr fins retrobar-nos amb la colla a Can Jofre. Una pista de molt bona traçada ens portà al Ser i tot seguit vam enfilar una pista nova fins la Bruguera, les granges i Besalú. Molt bona ruta, amb sec magnífica i humida com la vam fer, dura i complicada, però no menys interessant, un 10 pel senglar d'en Kel.
Avui per fí m'he estrenat esquiant, ja era hora: 7200 meres de desnivell en 14 magnífiques baixades a La Masella en una prova ski test 2014, alguna alegría em de tenir els profesionals del tema... esquiar entre setmana, sense gent i a sac amb esquís de la temporada 2014. Hi habia 20 cm de neu nova i una temperatura ideal per esquiar, uns -3º, sense vent i amb visibilitat total. Gran dia d'esquí!