diumenge, 7 de novembre del 2010

BIKE ESCOLA

Avui sortida familiar Bike Escola. Unes quantes baixes degut al temps inestable, al final però, ha fet un dia esplèndit per pedalar. Hem sortit a les 9 del matí del pavelló: la Clara, en Pep, en Pol, la Laura, en Jan, la Lidia i un servidor. Hem pujat fins a l'Hospitalet, ca n'Oms de Guixars i Mas Gircós i camí de la font a buscar el corriol fins darrera la casa de ca n'Oms. Tot seguit hem seguit el camí direcció can Felip i em agafat la pista de l'Aulet fins a can Feu i can Felip. Arribats a la Masó de Palera em parat i esmorçat. LLavors fins els 4 camins, can Lletanis i baixar per Vinyals. A Vinyals hem fet la Desfrenada al revés fins a Bellestar, Can Barraca i cap a casa. Els camins que hem fet han anat molt bé pels petits per agafar tècnica i soltura . Sortida curteta i ideal pels nens i sobretot per les nenes, a veure si les acabem d'engrescar...
Total: 15 km molt xulos.

pit stop

Camí de Mas Gircós a Ca n'Oms de Guixars

1. ehii, co-lega,ja ens em trobat,pero et repeteixo que em sap greu,entre el meu tap al coll,i el temps que feia avui,m'ho he deixat estar,pero estic molt content,veig que cuideu el planter,que quan ja no tirem,ells ens cuidaran.Salut i que duri !!!.