dilluns, 4 d’octubre del 2010

ESGAMBADA DE DESFRENATS

Diumenge va ser un d'aquells dies on es fa palesa la gran afició de la bicicleta a Besalú. L'Eruk i en Mañas a la cursa de Riells (Montseny); l'Angel, en Fran, en Xevi i en David al Mor i a la Miana; en gerard a Rocacorba; en Serra i en Robert a Sant ferriol i Sagrat Cor... segur que algú més va sortir, en qualsevol cas, d'aquets en tinc constància. El meu fill Jan i jo vam pujar al Puig Cornador per can Willis i vam baixar per la trialera de l'Ametller. Ja haviem fet aquesta ruta l'any passat i ell en tenia ganes, o sigui que tornar-hi. No és una ruta massa adient per 8 anys, però anava motivat i tant sols es va aturar a descansar a les dues pujades més fortes. A dalt el Puig Cornador vaig tenir un espant majúscul: una pell de serp enorme (segur que inflo un parell de pams, però es que em foten una por de cal Déu) la feina va ser meva a desistir al meu fill que no portés a casa la pell de serp. Dues caigudes a la trialera (un pelat a cada genoll) igual que l'any passat, però en llos diferents. Els nens recuperen molt i molt ràpid, o sigui, que la propera farem la ruta completa de Sant Ferriol, Planells i Sagrat Cor, a veure que passa: o em fot la bici pel cap o li tindré que comprar una bici en condicions.
Horari: 1:05 hores per pujar i 40 minuts per baixar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada