dilluns, 4 d’octubre del 2010

PRIMERA NOCTURNA DE LA TEMPORADA

He arribat a casa cremat de la feina i amb ganes de pedalar... són 2/4 de 8 i quasi és fosc. Vaig per pujar als "rudillus" i veig mig amagat el llum que tinc per sortir al vespre. Diumenge i pensava però ja m'habia marxat del cap, obro el llum i veig que hi ha batería. Deixo els "rudillus" poso el llum i agafo un frontal per si s'acaba la batería. Endavant les "atxes" ! Música a tot tai, travesso el Prat, el Pont vell i quan sóc al candell engego el llum. Vaig amb la bici vella, que per cert, va de collons. Quan vaig anar a l'Índia vaig canviar les llantes, quatre històries més i "l'assientu" tipus "sofà-cama". Pujo per Can Costa, Coll de  Bruc i Sagrat Cor. Abans d'arribar-hi trobo una furgoneta que va a Sant Fruitós i s'ha perdut... Baixo per la primera trialera, però amb les rodes primes i sense tac,  flipu una mica, o sigui que passo de la trialera de l'ametller i baixo per can Willis. He trobat dos cotxes més que anaven direcció Sant Fruitós - La Miana. Mai habia vist tant de trànsit per aquí... ni de dia! La foscor m'ha aparegut just al trencant del torrent de Castilla... s'ha acabat la batería, no passa res, frontal que ja sóc a casa. Avui la música l'he posat d'acord amb la situació de la pedalada: Pink Floid i el fabulós "disco" The dark side of the moon. Una maravella de música que feia joc amb la pedalada.
Horari: 50 min (15 km/h)
La cara amagada de la Lluna, Pink Floid. Del tot recomanable!

1 comentari:

  1. No hi ha res com sortir a fora per esvargir-se. Jo he provat bici estatica i spinning, i la veritat es que es necessita molta força de voluntat. Encara m'hauré de comprar un focu d'aquest per sortir de nit.

    ResponElimina