divendres, 8 d’octubre del 2010

SERRA DEL MOR i LA MIANA

Pedalar per la Serra del Mor sempre m'ha agradat. Bons camins i pistes i solitud garantida. M'he decidit per fer el circuit de l'Open Natura del 2006. Pujo a Sant ferriol per l'alzina i tot seguit fins a Can Badia i Font de Planells (trobo un bonic, gros i xulo Ciureny abans d'arribar a Can Badia...és corcat!) Volto el Turó de les Ofrenes fins el collet de Montiró. Decideixo fer la ruta al revés, o sigui; pujo a la Serra del Mor i baixo a Can Jou per anar reseguint la vall del Junyell i continuar per la bonica pujada del Pujolet fins a Can Cargol, El Mor i novament collet de Montiró. Probablement sigui la pujada més maca de la zona, pel meu entendre. Vaig a buscar la pista de Basses de Bet i tiro fins a Coll de Bruc (un altre Ciureny corcat) i pujo al Puig Cornador, trialera de l'Ametller i Besalú. Feia almenys un parell d'anys que no feia la ruta i m'ha agradat molt, tot i que és millor el circuit original de primer baixar a la pista de la Miana i llavors pujar a la Serra del Mor des de Can Jou (el tram final be més de baixada)  Bé, ara calma que semble que arriba el diluviu universal...
Total: 30 km. a 14km/h


 La Miana amb el bonic campanar de Sant Miquel



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada