divendres, 29 d’octubre del 2010

OFF ROAD

Després d'una setmana sense sortir en bici, avui m'he decidit i endavant les "hatxes". És fosc aviat, fa mitja fred i la motivació diguessim que no està a "puestu". Per aquest motiu m'he auto-castigat fent una pedalada trencacames, això sí, per corriols i camins fóra pista, no fos cas que la poca motivació dels darrers dies caigués en picat. Surto de casa i baixo al Capellada pel camí de Can Ring, dipòsits de l'aigua i segueixo el GR per Salt de Palera que no deixo fins al pou. Pujo pel camí del Carbonet de la Desfrenada (està magnífic) i faig el bonic tram de can Met Riu fins al Viaducte. Pujo a Bellestar i quan arribo a la pista que porta a Vinyals, giro a la dreta a buscar el camí que passa pel mig del Capellada fins a sota Vinyals. Ara empalmo la pujada fins al Carbonet i vaig fins a Sant Domingo on segueixo el camí del Pi de Conques fins als dipòsits i tot seguit arribo al Pi de Conques. Aquest descens és realment bonic... m'agrada molt. Un cop a la carretera de Beuda vaig direcció Besalú i pujo per la carretera de Palera a buscar la trialera de Lligordà que no deixo fins arribar a la carretera just davant la cruïlla de l'abocador. Direcció abocador a buscar el camí a la dreta que porta al costat del pont a sota el Maset. Camp d'aviació i camí fins a Can Bellsolà, travesso la carretera cap a la Confiança, pujo per les escales, travesso el pont, Cal Campaner, anella Verda, volta a Can Batlle i cap a casa. 
He arribat millor que he sortit, però em falta un plus de motivació per pedalar.... a veure si el trovo aviat. 
Total: 24 km i 550 m de desnivell a 15,2 km/h en 1:35 hores... aprovat molt i molt justet.


Om Mani Padme Hum

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada