divendres, 22 d’octubre del 2010

SANTFERRIOLADA AMB PREMI

Aquesta setmana he fet una mica el vago... però ahir al vespre vaig agafar el llum i vaig fer un Puig Cornador pel coll de Bruc. La lluna quasi plena, és plena dissabte, donava uns colors molt interessants des de dalt el Sagrat Cor, el silenci i el bon rollo de la foscor va fer que acabés el dia d'una manera molt pausada, tranquila i el descens va ser un pur plaer gràcies al potent llum que porto a la conor (bici oficial nocturna) Aquest matí m'he llevat amb ganes de canya a la burra i la meva idea era fer tres pujades a la zona de Sant Ferriol i que al final han estat només dues... aviat sabreu perquè.
Surto de casa i enfilo cap a la creu de Campanyà a buscar la riera del Junyell, Can Roset per acabar fent la magnífica pujada de Puig Hortós fins al Pi de Sant Josep. La pujada té dues rampes dretes i tècniques i la resta es puja bé, és curt, intens a trams i amb un paisatge esplèndit. La veritat és que no hi han gaires bikers que facin aquesta pista. El descens del Pi de Sant Josep a l'Hotel de Sant Ferriol és molt ràpida, divertida i amb un parell de basses importants. Primerament, la meva idea era anar a Sant Fruitós, pujar al Mor, baixar per Sant ferriol i fer la darrera ascenció per Can Costa al Sagrat Cor, però no he pogut. Per pedalar t'has de concentrar i he perdut el nord... primer trobo un pinatell, el deixo... no el puc portar... després un rovelló.... després un altre. Al cap d'un quilòmetre... veig un cabassat de rovellons ! Baixo de la bici, paro la música i els agafo. Porto el "canguro", faix un nus, em fabrico una motxilla i carrego la trovalla. Un cop a l'Hotel decideixo no fer la ruta pensada per no fer puré de rovellons, la meva mare em mata!, però faig un Sagrat Cor i baixo per Can Costa. Arribo a casa amb 1 kg. de rovellons (cap de corcat) això sí, una mica masegats pel transport, però en òptimes condicions de ser menjats.
Total: 26 km i 700 metres de desnivell a 14,5 km/h en 1:45 hores (1 kg. de rovellons)
Ahir: 15 km (nocturna Sagrat Cor)


Diumenge faré arrós caldós amb pollastre i "roveions"

2 comentaris: