dimarts, 14 de desembre del 2010

CAMINS DE LA 3ª DESFRENADA

Setmana tranquila i de poc pedalar... entre la feina i la mandra m'han sortit només dues rutes, a veure si divendres em puc tornar a escapar. Diumenge tenia compromisos al matí, així que vaig anar a fer un coll de Bruc, vist i no vist. Si fa temps que no pugeu per Can Costa, aneu-hi, la pista està molt compactada fins al trencant de la granja i es puja molt ràpid.
M'hagués agradat anar amb els Desfrenats a fer la ruta del Collell, des que vaig acabar el llibre no hi he tornat. El dissabte en Rubirola d'Olot amb la seva colla també van anar a fer-la i els hi va agradar molt, crec que el corriol de Boquià al Ser aviat serà net si van passant bikers.
He sortit a les 10 del matí, una mica de fresca però soportable. A la pujada del Candell he tingut de cridar ja que hi habia almenys 50 excursionistes alemanys que envaien la carretera i quasi em fan baixar de la bicicleta... Més endavant, just abans de la pujada de Sant Ferriol, una parella a peu, els he saludat... ni contesta, ara bé, el seu gos m'ha perseguit fins el trencant de l'alzina amb dues queixalades al peu (sort que ha apretat les dents al pedal) li he fotut cossa i ja no l'he vist més... Collons Lato ! ara ja no et fan por els gossos... suposo que després d'anar a l'India, on són els amos de la carretera, ja els hi he perdut força la por. L'edat també hi deu fer la seva... Arribo a Sant Ferriol (32 minuts des de casa) agafo el corriol i passo per l'Om, Can Badia i Font de Planells (45 minuts) Menjo un platanu mentre vaig pedalant poc a poc. El descens de les Basses de Can Bet el disfruto com un camell, hi és que no hi ha millor manera de disfrutar que quan et coneixes els rocs en cada revolt. Un cop a Can Bet agafo els camins de la 3ª Desfrenada que feia temps que no passava... estàn de collons, l'entrada al bosc i la pujada tant puta del començament a zero, només he posat un peu (i per un pel) a un escaló de pujada una mica tècnic cap al final. Està molt millor ara que l'endemà de la 3ª Desfrenada després de passar-hi 500 tius. Només un detall, el baixant de fusta està trencat, però es baixa igualment. S'ha de dir que he fet dues voltaretes, una perque el muscle a picat amb un pi (els coneixedors de la trialera ja sabeu a on) i l'altre perquè he encarat malament la roda de davant en un baixant. 
Un cop a Coll de Bruc pujo al Puig Cornador (1:10 hores) i baixo content com un ginjol per la trialera de l'Ametller fins a casa (1:20 hores).
Total: 17,5 km i 560 metres de desnivell en 1:20 hores i 13 Km/h
Divendres tinc ganes d'anar cap al Pi de sant Josep per ca n'Illa i, no sé... a veure que surt...

Collet de les tres pedres


1 comentari:

  1. Aquesta tarda he anat a pujar el Pi de Sant Josep per la banda de can Illa. Es puja bé, llàstima de dos zones que he hagut de posar el peu a terra. Un cop a dalt no sé que he fet que m' he perdut. Aquest matí quan te vist el termòmetre marca 0º, quin fred!!

    ResponElimina