dijous, 25 d’agost del 2011

UN DIA CENTENARI, UN DIA COMANSI !!!

La nit de cap d'any em vaig proposar fer un diari de les sortides en bici per així comparar horaris, llocs, el cor, les cames... vet aquí que aquest matí m'he llevat amb un somriure d'orella a orella i he anat a fer el meu circuit preferit: coll de bruc per can Costa, Sagrat Cor i baixar per la trialera de l'ametller. Faig molt sovint aquesta ruta i la veritat és que per entrenar és molt bona: 11,5 km, 325 m de desnivell acumulat amb una forta pujada per pista i descens ràpid per trialera fàcil. Un cop he arribat al cim he contemplat la plana de l'empordà i l'alta Garrotxa i m'he sentit feliç, al meu lloc, de fet no m'importaría passar les meves darreres hores aquí dalt... però quan les cames no m'acompanyin... cap allà al 2070 aproximadament.
Tornant al diari, avui és la pedalada nº 100 del 2011,demà al matí ho celebraré a Palera amb la 101, és que aquest mes d'Agost pedalo com mai... que duri !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada