dilluns, 20 de febrer del 2012

APA! CULOT CURT I CAMES DEPILADES !

Collons amb el mes de Febrer! si t'agafa una mica la mandra coincidint amb les temperatures dels darrers dies... ni plat petit, ni abrigat, ni òsties ! que al llit si està molt bé. Semble però que anem sortint del túnel amb l'arribada de la normalitat meteorològica. He estat esquiant aquests darrers diumenges i encara m'en queden uns quans, o sigui que pedalar poc, només entre setmana. Tot i això he pujat un parells de cops a Xenacs la darrera setmana i un parell de rutilles curtes per buscar camins a la zona del Burró i Sales de Llierca. Avui però he anat a fer un coll de Bruc (feia una setmana que no hi anava) i a dalt al Puig Cornador m'he trobat un jove biker de Besalú amb el maillot dels Senglanassos. Hem baixat plegats per la trialera de l'ametller i com que teniem temps hem anat cap al torrent de Castilla, hem travessat el Junyell i cap al Pi de Sant Josep. Un cop a dalt hem anat al Puig Hortós i hem baixat per les granges fins a Besalú.

La setmana que entrem semble que serà bona i tinc la intenció de pujar un dia a Collfred i un altre dia a Bracons. Plegant de treballar a 2/4 de dues i començant a les 4 de la tarda tinc un temps preciós per aprofitar per pedalar des d'Olot amb la meva supermegabiciconor de rodes primes (àlies "la india"), i la veritat, la temperatura a aquesta hora és ideal per pedalar en aquest mes de baixes temperatures. De cares al divendres m'han vingut ganes d'anar a fer la nova pista del Torn, cada vegada que miro el bloc d'en Willis m'agafen ganes d'anar-hi. La meva idea és pujar per Sant Ferriol o coll de Bruc, planells, serra del Mor, Can Jou, el Torn i tornar pel coll de Guixeres i el Pi de Sant Josep per can Illa, serà una ruta durilla però crec que pot ser molt interessant i "pata negre", a veure si aparco definitivament la mandra, culot curt, cames pelades i gas!


Sortint del túnel del fred

2 comentaris:

  1. Sembla ser que venen bons dies per pedalar, encara que jo la cama curta la deixo per ben entrat l'estiu.

    Com ja hem parlat, un divendres m'has de fer de "sherpa" i mostrar-me els corriols que de ben segur coneixes i pujar a la Mare de Deu del Mont.
    Estic parlant amb un company que igual s'hi apunta i pugem plegats. El dia que sembla ser que l'hi va be, per tema de feina, és el dia 2 de Març, si et va be podem quedar.

    Salut!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. d'acord, si no em surt cap compromís de feina em semble bé el dia 2 de març, hi aniré aquesta setmana si trobo un forat a veure el corriol que baixa directe del Mont fins a segueró, si no està brut és bastant ciclable. ens truquem el dimecres o dijous abans, si em surt algun entrrebanc ja t'avisaría amb temps.
      salut !

      Elimina