dijous, 14 de febrer del 2013

BTT, TERRITORI GALCERAN's

A plogut bastant des del darrer post. He anat entrenant entre setmana a la meva zona preferida: Condreu i Canes amb la flaca. Amb en Gerard vam fer la classica de les clàssiques: Besalú, Banyoles, Girona, Olot, Besalú (per les Encines) son 110 km molt i molt alegres de bicicleta. Hem va venir un pajaron xim pom a l'entrada d'Olot, deu ser culpa d'en Gerard... em té mal d'ull, cada vegada que sortim junts me la carda....La pata negre sens dubte va ser la sortida del dimecres (lu que té poder fer festa quan vols i tenir companys al paru, ep! amb carinyo, ojalà hi hagi d'anar sol entre setmana per culpa vostre!) vaig quedar amb la Lidia però en Kel Galceran ja tenia la ruta muntada, un plaer tú, ala, a roda que ja faràs de senglar. Hem temia passejar la bici pel bosc, però... la meva sorpresa va ser que en cap moment s'habia d'anar a peu, algun tram de pujada, però insignificant. El descens només té un qualificatiu: orgàsmic! un parell de km 100% ciclables de corriol molt ràpid i divertit, un luju! La ruta la trobareu al seu bloc i al wikilog, a grans trets va ser: Besalú, Burró, Sant Jaume, cementiri, Montagut, camí del Cos, descens a la pista de Sant Eudald, Sant Eudald, Planseslloses i descens a la pista de Sadernes, pont del Llierca, camins de Tortellà, Argelaguer, Besalú... Hi és que sortir amb un Galceran, ta li carda en Kel, l'Angel o en Willis... tens festa assegurada.

Ja tinc la Conor arreglada i apunt per anar al Nepal: frens nous, pedalier, canvi, forquilla...15000 km i sembla nova....quin carinyu li tinc !

Sant Eudald



Uaaaaaaaaaaaaaaah!!! pujant a Condreu

1 comentari: