dijous, 26 d’agost del 2010

LA CALOR M'HA TRINXAT EL DIA...

Si, si, rieu...ja sé que algun malalt a anat a pedalar... jo no. Hi mira que ho he probat...tinc clar que el millor en aquets dies es esperar a les 7 de la tarda quan baixa el sol... al matí a primera hora s'està molt bé al llit (sobretot si estàs de vacances com jo) i a les 9 del matí ja es couen ous pels camins...però he anat a la piscina i s'hi estava tant bé que m'ha fotut mandra, allà he trobat en Pere "massafressa" i m'ha  fet un petit relat de la seva experiència en solitari a la Transpirinenca, un 10!
Ahir vaig anar al Gamper i per tant no vaig pedalar, avui tampoc...o sigui que demà... peti qui peti! 
El pirineu és molt curiós, he recuperat un video que m'ha refrescat la tarda... esquiant a la Masella. El que és curiós és que el Maig del 2008 vam pujar per aquesta mateixa pista  (plat petit fent café a tot tai) amb la bici i el carro amb 15 kg quan vam anar de Besalú a Sort !


Avui he acabat de recuperar el rocòdrom que tinc a casa i que portava oblidat 2 ó 3 anys, a veure si em poso les piles a casa quan em faci mandra sortir... de fet, un cop acabat ja em començaven a suar les mans pensant en fer algún "don simon" amb algun skalador, pink floyd de fons i a petar-se els dits! demà mateix li fotré un tiento...ja tinc el magnesi a punt ! A més, tinc ganes de recuperar una activitat que si bé només vaig fer un dia trobo molt interessant: 1 hora de bici i tot seguit 20 minuts de rocòdrom, una duatló "BikeClimb"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada