divendres, 13 d’agost del 2010

PISTA MOLLA.... A FER CAMES

La pista està força molla i em feia mandra rentar-la després.... tenia una hora i he fet el piju per l'asfalt: Beuda i Maià de Montcal per carretera. He bloquejat la forquilla i la suspensió, inflat a tope les rodes i plat de diumenge fins el trencant de la Quera on he posat el mig per no fondre les piles. El dia ha estat macu i la temperatura excelent. Un cop a Maià he anat a buscar la carretera no fos cas que s'embrutés l'eina. Total: 19 km i 45 minuts (25 km/h de mitja) ja em feig buscant una bici de corredor... només em faltava això !
Això sí he arribat amb unes cames com pedres, i no e macu ? A veure si demà em decideixo i m'enfango.

Unes quantes fotos del Petit Tibet de l'any passat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada