divendres, 1 d’octubre del 2010

PERDUT A MARTÍS

Tenia ganes de començar el mes d'Octubre rodant, "sin prisa pero sin pausa", així que he fet una volta extranya però que m'ha anat molt bé per recolocar les cames tibades d'ahir al vespre fent rodillos. Travesso el Pont i pujo per la Creu, que per cert, l'han arregat i es puja molt bé (en willis estarà content) Vaig a buscar la riera del Junyell, Can Roset (he trobat algún energúmeno que ja busca bolets a la bruguera) i baixo pel GR fins al Ser, pujo a Serinyà pel corriol que surt a sobre el cementiri (que també l'han arregat) travesso Serinyà i cap a Martís. Al Pla de Martís m'he liat d'allò més i he passat diverses vegades per allà mateix tot buscant un camí que no he trobat (en Willis ja me l'ha explicat) El que us deia l'altre dia: quan tú vas, els Galceran ja en tornen... Al final he sortit a Melianta i he anat a veure a l'indiu, és ben parit veure un company treballant mentre tú pedales, sóc una mica mal parit, però com que normalment és al revés no he pogut resistir anar a fer-li ganyotes. Tot seguit segueixo la ruta nº 6 del pla de l'Estany i un cop a Fontcoberta, agafo la carretera fins a Banyoles, és tard i he d'anar a l'escola a buscar l'hereu. Dono la volta a l'Estany i travesso la carretra pel túnel que hi ha a sota la creu roja. M'he tornat a liar, vaig massa depressa... i al final agafo la carretera més o menys a Melianta cap a Serinyà i a dalt el pla de Fares trenco a Cufí, Can Roset, el Junyell i cap a casa.
Total: 54,5 km, 720 m. de desnivell i 20,4 km/h



Carril bici a Sevilla... aneu en CUIDADU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada