divendres, 18 de febrer del 2011

ON ÉS LA VEDELLA DE L'ALBERTO ?

Sant tornem-hi, avui tocava pedalar. Tot i les poques ganes, quan he pujat a la burra pensava més en el proper dia d'esquí que no pas a pedalar, però m'he anat animant de mica en mica i he decidit fer carretera amb la flaca (flaca autèntica: grassa amb rodes primes; lo d'en willis & Cia. és anorèxica o filiprímica, amb carinyo carreterus) He pujat a Beuda i tot seguit cap a Maià de Montcal, llavors he seguit la general cap a Queixàs i a Cabanelles he anat cap a Crespià. El cap començava a barrinar i ha estat quan he passat davant d'una colla de vedells que m'he preguntat: com és possible que la penya s'empassi lo de la vedella de l'Alberto ? On és la bèstia culpable del clambuterol ? jo la faría declarar davant del jutge per aclarir l'assumpte. Vés a saber, si hi habia una vedella contaminada i deu haber-hi una granja, i si hi ha una granja, potser n'hi ha més d'una... en definitiva, el més perjudicat de tot això és el vedell, en pau descansi amén. Total, estem tots pleferts de dosis dopants al cos. Ara resulta que es tracte d'un assumpte d'importàcia global, ja no parlem d'esport, parlem de la roja, del toro i el pollastre, d'en rajoi i l'haznar, del sabater... Ara escolto el TN i han incautat 14000 dosis de substàncies dopants per ciclistes amateurs i d'èlit , culturistes, triatletes i menors! (entre les substàncies:  EPO i clambuterol !) Això al jutjat d'Olot, i és que "a Olot passa de tot" a que m'ha quedat xulo aquest eslògan ? Ja ho veieu, a aparescut el clambuterol, a veure si estirant el fil surt la vedella de l'Alberto i la granja o granges que suministren aquestes dosis. La meva pregunta és, com ho fan: injecten directe a la vedella o al bistec ? no ho sé pas, però voleu dir que no s'injecte directe a la vena ?, i quan sigui possible directe al pedalier. Quan m'he adonat de tot plegat ja habia passat Esponellà i Melianta i estava entrant a Besalú.
Total: 43 km i 500 metres de desnivell a 24 km/h en 1:50 hores.
Li vaig agafant gustillu a la meva flaca, a veure si tindré de buscar una filiprímica...


Pels vegetariants, dues pastilles al bidó i no cal menjar bistec

1 comentari:

  1. Si noi,quan es tracta de "gloria nacional",Espanyola, sembla que tot s'hi val,recorda la vergonya d'en Juanito Müleg o una cosa aixi,que l'hi van fer una federacio a Murcia perque esquies per la Roja, jajaja,i tants d'altres que han nacionalitzat i els hi han sortit "rana".I en quan a la vedella,els ramaders d'Euskadi deuen estar contents de cullons amb en Contador i el seu bistec !!!

    ResponElimina