diumenge, 29 de maig del 2011

MENTRES ENTRENO A XENACS... M'EMPORLANENT PLANELLS !

Porto una setmana nerviós per la TRAMUN... diumenge dia 5, o sigui que ja tinc la vella amiga de viatge Conor a Olot i al migdia pujo a Xenacs abans de dinar. És un entreno molt macu: 6 km de carril bici fins a Les Preses i 5 km de pujada a Xenacs (400 metres de desnivell) i que és l'inici de la TRAMUN per agafar els bonics corriols de la carena que et porta fins a Salt. Pujo tranquil però alegre (25 minuts més o menys) que total sumen uns 22 km i que surt una mitja molt ràpida (20 km/h) Mentres vaig entrenant i m'oblido de pedalar els vespres a casa ens han emporlanat ja la pujada a la Font de Planells i semble ser, veient el terreny com està, que la pista de coll de Bruc a Sant Ferriol va per aquest camí almenys en forces trams. 
Avui he sortit amb el meu fill que ha fet 9 anys i ha estrenat la nova bici, una Cannondale Trail SL1... una màquina molt ben parida i que espero la pugui disfrutar. Hem fet un bon estreno: Coll de Bruc per Can Costa, Sagrat Cor, pista de Sant Ferriol fins a la Font de Planells (a veure l'emporlanat), can Badía, Sant Ferriol, pista de l'alzina i cap a casa. Han sortit 20 km i 500 metres de desnivell a 10 km/h (2 hores) Molt bé, ho hem fet amb dues parades: Sagrat Cor a menjar un ou Kinder i font de Planells a beure aigua. Quan hem sortit, just abans dels caballs he vist una gran serp al mig de la carretera i he fotut un crit, ell m'ha dit: que passa? i tot seguit li ha passat per sobre ! el meu cor s'ha revolucionat... sort que el tenia a ell per calmar la meva fòbia a les serps ! Espavileu-vos a fer aquesta ruta perque si no, quan hi aneu probablement ja estrà tot emporlanat... ostia !!! casumdena !!! no ho entenc, no ho entenc... ah! i visca el Barça !!!
La nova màquina de l'hereu, és un tiro!!!

2 comentaris:

  1. Això sí l'hereu anirà amb una bona marca!!! jeje.
    Ja em veig anant amb la de carretera fins la font de planelles. Jo ja ho entenc, és que allà dalt hi ha molt de trànsit, jo encara hi afegiria un semàfor. Em sembla que els ecoligistes mai son on han de ser!!!
    Ah... viscal el Barça!!!

    ResponElimina
  2. Latu!! Com va el pessigolleig?
    Ens veiem a la Tramun !!

    Salut i Força Barça!

    ResponElimina