diumenge, 1 de maig del 2011

PRIMER DE MAIG: MOUNTAINBIKADA

És realment admirable que una pedalada faci la seva 18ª edició... collons ! a la primera m'hagués agradat veure-la, potser hi habia algú amb la bicicleta i la panera a davant... són molts anys. Felicitats a la Guilla ! La veritat és que l'escenari des de Tortellà és bonic i molt betetero vagis per on vagis. Hem sortit l'Eruk, en Tomaq,  en Mañas, l'Albertí, en Carles Reixach i jo. Allà em trobat la gent de sempre i em enfilat la primera pujada a Monteia a sac. La cosa s'ha estirat d'inmediat, no m'estranya, i hem fet el descens que baixa al rec de sota la vall de Can Bosch, hem fet un camí molt xulo que em serà dificil recordar perque només veia el cul d'en Mañas, una pujada molt maca a trobar la pista dels Trulls fins a les Canals del Caritg on hem enfilat fins al Coll d'Espinau. Llavors creiem que fariem el camí que flanqueja Malveí per anar a Sant Miquel, però "sorpresa" camí que puja recte amunt des del filat fins a sota Malveí on comencem a baixar a buscar la pista que ens portarà a buscar la pista ja coneguda que va de Sant Miquel a Can Bosch. La baixada és llarga i ràpida i en Mañas baixa a sac, o sigui que tú mateix... pugem a buscar la pista de les abelles i un cop travessat el burró trobo en Mañas fent de mecànic (en Marc Olivet a petat la cadena) és la meva, gas a fondo fins a l'arribada on no tarden a arribar i ens fotem un esmorar, magnífic com sempre passa a Tortellà.
Ja porto unes quantes Mountainbikades, corren per casa mitja dotzena de samarretes, o sigui que avui he agafat cullera i forquilla de fusta.
Total: 37 km i 1200 metres de desnivell en 2:24 h a 15,8 km/h aproximadament.
Puig de Malveí, La Tossa d'Espinau i el Mont

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada