diumenge, 1 d’abril del 2012

CONCA DEL DARÓ 2012

Avui m'he decidit i cap a la Bisbal, per mí ha estat la primera marxa de l'any. Una participació molt alta, més de 600 bikers repartits en tres circuits: llarga de 36, curta de 22 i promoció de 10 km aproximadament. Jo he fet la llarga i m'ha agradat molt, sobretot les pujades: maques, franques i a petits trams una mica tècniques. Les baixades les he trobat, pel meu gust una mica massa ràpides i per tant molt perilloses... ara bé un gaudir total. Hi he trobat a faltar trams més tecnics en el descens, però noi, no es pot tenir tot al gust de tots. Mirant el perfil es veu molt trencacames però no considero que hagi estat així. En resum: una molt bona marxa amb una organització impecable, tota la gent de l'organització: controls, avituallaments, arribada, molt amables i bona gent tú, i això per a mí és lo més important d'un esdeveniment d'aquest tipus. Per cert, he tingut "premi" a la pujada del fuet, que com us podeu imaginar es tracte d'una pujada un pelet dreta que si fas un zero et regalen un fuet, menos mal que s'han apuntat el nº de dorsal... ja em veia amb el fuet a darrera el mallot tota la cursa i algun malparit de darrera hagués fet festa... Penso que ho he aconseguit perque l'organització m'animava i els 5 bikers que anaven a peu davant meu els han avisat que venia en Lato com un tiru...gràcies, demà me'l fotré. Han arribat en primera posició amb un temps de 1:43 hores en Marc Trayter i en Roberto Heras, si si l'Heras de les 4 vueltas a España nano. Al final he arribat a la posició 110 amb un temps de 2:21 hores d'un total de 370 corredors de la llarga, que per l'avi ja està prou bé. Bones sensacions i que tremoli en Roberto que vaig embalat com una sageta.
més info i classificacions aquí


2 comentaris:

  1. Enhorabona per la primera de l'any!!! amb regal inclòs.

    Jo tenia previst anar-hi, però ens varem rajar a darrera hora.
    He estat mirant cròniques i fotos,... una marxa d'aquelles que fot petxoca.

    D'aquí uns dies vull pujar a Esponellà, per gravar la ruta al nou gps... si, si, la que varem fer, però no pas fins dalt a el Mont,... sinó fins trobar l'asfalt i fer corriols per alternar la pujada amb la baixada.
    Ja t'ho diré per si podem coincidir.

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. d'acord, si puc t'acompantaré.

    salut!!

    ResponElimina