divendres, 11 de juny del 2010

CARENA DE CAN TERRADES, PALERA I CARENA DEL MONTCAL

Com cada divendres al matí: festa...a pedalar ! He agafat l'MP3 a tota pastilla: els Pets, los Fitipaldis, el Último i Beatles (que tinc una edat, 21 a cada cama !) Vaig a l'Hospitalet, la Bruguera de Gircós,travesso Buaranc i pujo als camps de Mas Perer. Ara baixo al Rec de La Codina i pujo a buscar el corriol de Ca N'Oms de Guixars, m'enfilo pel dret al Turó de Can Feu i baixo a Can Felip. Can Feu, el Pou de la Masó i pujo com un boig a Can Prim. Arribo a Sant Domingo i baixo per la trialera de Lligordà. Ara travesso i vaig cap a l'abocador i pujo a l'antena del Lluert Negre. Em dóna una alegría tremenda veure el camí que baixa a l'abocador net. Ja l'haviem netejat els Desfrenats fa un parell d'anys pel Road Book, i ara els companys de Pedal Maià l'han netejat per la seva marxa (diumenge dia 20, no m'he la perdo ni torrat). Pujo a la Trivana i com que ara sona El Último de la Fila, pujo amb dos pinyons de marge cap al Montcal. Torno a fer el camí de baixada fins a Selvanera (l'altre dia amb en Mañas m'ho vaig passar fatal, fatal...) encanvi avui m'ho he passat teta, collons quin descens! si t'encantes et trenques la crisma ! Vaig a Can Traver i agafo el bonic camí del Sunyer a travessar la carretera, la confiança i travesso el passallís del Pont Vell, amb aigua fins a la clavía...32 km i 900 metres bastant currats en 2 hores i 15 minuts. Un gran dia betetero !


El Sant Sepulcre de Sant Domingo de Palera... amén

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada