dijous, 17 de juny del 2010

EL SAGRAT COR PER COLL DE BRUC

Si hi ha alguna ruta que es pogués fer amb els ulls tancats...triaría aquesta. M'agrada, és ràpida i la faig normalment un cop per setmana. Ara bé, a la pujada, eh? perque a la trialera de l'Ametller de caps a l'hospital. La pujada del Candell et fa treure el sagí per començar, llavors t'engresques fins a Can Costa i clatellot ! però jo paro galta... que ja sé que hi donen. A dalt del Puig Cornador hi trobem l'ermita del Sagrat Cor i una bona vista de Besalú. El descens una disfrutada, avui sonaven els Pets i si em descuido em foto una llufa. Uns 45 minuts des de casa en 12 km i 350 metres de desnivell, com sempre que faig aquesta ruta arribo amb la llengua als genolls. Avui he canviat les pastilles de frens i la roda del darrera frega massa, semble que l'he arreglat, previa consulta amb en Mañas, però ara tinc els coixinets cardats, i és que com no falla un ou , se t'entrevessa una castanya !

En fí, demà he quedat amb un biker de pagés, si, sí amb en Willis. Demà serà un gran dia de Btt... si els coixinets aguanten !



El Candell i al fons el Puig Cornador

1 comentari:

  1. Per mi també és la ruta més ràpida que hem serveix per carregar piles.

    ResponElimina